Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari kraschar vid "Skriv ut"

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-06-14 12:18

Så fort jag klickar på Skriv ut eller trycker Cmd+P så kraschar webbläsaren... what to do?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2010-06-14 12:54

Det står att "Safari avslutades oväntat under användning av instickfilen KONICA MINOLTA C650 PerPage". Då är det mycket enkelt att misstänka just insticksfilen "KONICA MINOLTA C650 PerPage" som den troliga orsaken. Därför bör du besöka Konica Minoltas hemsida för att leta efter en ny insticksfil till "KONICA MINOLTA C650 PerPage" för att möjligen bli av med felet. Annars får du maila till Konica Minolta och be om hjälp. Du kan också googla på "KONICA MINOLTA C650 PerPage" för att se vad folk skriver.

Alltså - du får ursäkta. Men felmeddelandet säger klart och tydligt vad felet är. På svenska. Vad gör du annars med program som kraschar? Samma sak gäller även här.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-06-14 13:45

Saken är den att jag äger ingen och har aldrig ägt någon Konica Minolta...

men men, en uppdatering av deras drivrutiner får det nog bli ändå O_o

Ursprungligen av Werzion:

Saken är den att jag äger ingen och har aldrig ägt någon Konica Minolta...

men men, en uppdatering av deras drivrutiner får det nog bli ändå O_o

Om du inte har en sådan skrivare, så är det kanske bättre att avinstallera drivrutinerna än att uppdatera.

Funkar det att skriva ut från andra program?

Vilket operativsystem kör du?

Enligt din bifogade bild så kör du Safari 4.0.5. Du kan ju prova att uppdatera Safari till version 5.

1
Bevaka tråden