Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tittut!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Tänkte ge er några korta rader om mig. Jag har varit medlem ett tag, men inte riktigt varit aktiv. Nu känns det som att jag har ett större intresse av att skriva lite här vilket värmer mig inombords och får livet att verka meningsfullt igen.

Jag är en liten pojke på 23 år som rent geografiskt befinner mig i Karlstad, men är ursprungligen från Stockholm. Karlstad har blivit min bostadsort sedan ett år tillbaka och jag har minst två år kvar här på grund av mina universitetsstudier. Jag studerar personalfrågor och ska väl förhoppningsvis få arbeta med snälla och söta människor i framtiden. Det är min vision. Vi får se hur det går med den.

När jag inte pluggar eller kikar in här så blir det studentliv med allt vad det innebär, lite foto och träning av min mer eller mindre vackra kropp. Jag har en tendens att ta på mig en hel del uppdrag så jag försöker starta ett företag med min bror, sitter med i styrelsen för linjeföreningen och planerar nollningen för de nya studenterna i höst, men det är bara roliga saker.

Mina Apple-produkter är inte så många, men jag är en stolt "switcher". Det hela började kring 2004 när jag köpte mig en iPod 20 Gb (blå display och röda knappar). 2007 kastade jag ut min släpbara Dell-dator ("laptop" på 17" och på tok för många kilo) och införskaffade mig en vit MacBook.
Hösten 2007 tyckte min iPod att det var dags att sluta fungera och en iPod Touch införskaffades. Den byttes ut när iPhone 3G lanserades sommaren 2008 och senare samma år bytte jag ut MacBooken mot en MacBook Pro (late 2008) som jag fortfarande använder och fullkomligt älskar att använda. En fantastisk maskin!
Tidigare i år råkade min iPhone 3G ta ett skutt från bordet och "faceplantade" golvet. Sprickor uppstod över hela skärmen. Woops! Jag sålde den trasig till brorsan (han lagade den och älskar den idag) och jag köpte en "ny begagnad" iPhone 3Gs på Blocket.

Utöver dessa huvudprodukter har jag en Time Capsule till trådlöst nätverk och backup samt en AirPort Express som helt magiskt får mina älskade B&W-högtalare att smeka ur sig vackra toner att njuta till.

Den här texten blev lite konstig inser jag nu när jag läst igenom den, men det får vara så. Jag är inte så konstig som ni tror, det är säkert värre.

Väl mött!
Johan

Hej hej.

Hej och välkommen!

Ser dig lite varstans i trådarna här, det är kul.

Ursprungligen av Goflorp:

Hej och välkommen!

Ser dig lite varstans i trådarna här, det är kul.

Mm, är väldigt slapp nu. Hittar på en massa bus istället för att städa och tvätta.

1
Bevaka tråden