Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lokala mail-listor för 99mac?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad tror ni om att sätta upp lokala mail-listor för vissa städer för att främja aktiviteterna inom dom lokala grupperna?

Listorna blir helt automatiserade så att man kan kliva in - och ur dom på ett enkelt sätt.

Kanske gör det att vi får fler MacPub städer??

Tummen upp! Det tror jag på. Vi är redan 35 medlemmar i Göteborg som skulle uppskatta detta

  • Medlem
  • Hammarö
  • 2003-05-24 12:32

Det där lät bra. Jag har missat på tok för många pubkvällar bara för att man inte kunnat vara inne på forumet ibland. En blänkare i brevlådan hjälper till med att informera och påminna som sådana tillställningar.

Tummen upp!

Vilka städer kör vi på?

- Stockholm
- Göteborg
- Malmö
- Umeå
- Växjö

fler?

  • Oregistrerad
  • 2003-05-24 13:59

Tycker det är en utmärkt idé, så länge man väljer helt själv vilka listor man vill vara med på och inte. Så det inte bara kopplas till ort man har skrivit att man bor i.

Bor själv i Härnösand men har rötterna i Umeå. Trevligt vore ju att kunna få epost både om aktiviteter i Umeå, då jag ändå är hem ibland, men även om det är något på gång i Sundsvall. Nu har jag inte sätt till så många medlemmar från Härnösand eller Sundsvall, så det kanske inte är lönt med någon epostlista i vårt område?

  • Medlem
  • Hammarö
  • 2003-05-24 14:21
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Vilka städer kör vi på?

- Stockholm
- Göteborg
- Malmö
- Umeå
- Växjö

fler?

Nu kanske inte alla har skrivit in i sin profil från vilka städer de bor i. Men det kanske ändå går att göra en sökning på medlemmarna för lite statestik. Då ser man var det finns flest medlemmar.

Jag tycker att Stockholm är en bra stad att börja med i alla fall

Detta ämne känns mer intressant, jag kommer aktivera listor senare idag.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-06 14:56

känns mkt intressant.

1
Bevaka tråden