Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Will it blend" mixar en iPhone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På uppdrag av Youtube kör sajten "Will it blend" en iPhone i en mixer (varför vänder sig det i min mage?). Resterna efter telefonen finns nu på Ebay att bjuda på.

http://www.willitblend.com/videos.aspx?type=unsafe&video=iphone

-- Ett tips från http://www.99.se/tipsa/ --

Ouch! Undrar om det går att mixa en iPad?

Här finns svaret:
Will It Blend? | Presented By Blendtec

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-06 13:13

Jag får eksem varje gång jag tittar in på den hemsidan... smärtsamt.

"Efterbliven-TV" kallar jag det här. Lika idiotiskt som nån youtube-video med ngn amerikan som sköt hål i en iPhone. Senaste bland Apple-haters just nu är en gäng muppar som bankar sönder en iPad de lagt ihop till ... sicka losers.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-06 16:35

Viral marknadsföring kallar jag det här. Ett framgångsrikt exempel dessutom.

Will it Blend handlar inte om Apple-hatare, de mixar sönder allt möjligt och omöjligt. Killen vid blendern sägs vara vd för företaget som tillverkar apparaten och avsikten är att göra reklam för sina produkter. Ganska kul reklam. Och Kraftfull mixer får man lov att erkänna.

Men jag håller med om att de bankande mupparna bara är trista.

en metallram

Undrar om mixern eller telefonen (iphone 4) ger sig först...De kommer säkert att försöka.

Hoppas det kommer snart!

varför tror jag det kommer att bli spännande? Jo det testar marknadsförings fraserna..

1.
All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable.

2.Created from our own alloy, then forged to be five times stronger than standard steel, the CNC-machined band is the mounting point for all the components of iPhone 4. The band provides impressive structural rigidity and allows for its incredibly thin, refined design. It also functions as both iPhone 4 antennas.

Så ....Will it blend?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-09 17:37
Ursprungligen av cubeuser_vol2:

Så ....Will it blend?

Garanterat!!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-06-09 18:44

Ska bli spännande dock att se hur mycket längre tid det tar för Blendtec att mixa den!
Men även om jag tycker det ska bli spännande att se så är känslan av att det är slöseri större.

1
Bevaka tråden