Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Belkin TuneBase FM med handsfree för iPhone

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har någon provat den med handsfree för telefonen och vad tycker ni om kvaliten?

Belkin TuneBase FM med handsfree för iPhone - Apple Store (Sverige)

Tack på förhand:p

AppTV.se har: Belkin Tunebase FM med handsfree till iPhone AppTV.se

Eller ja, dom har provat den dock nämner dom inte nånting om handsfree (vad jag kan minnas)

Ingen som äger denna i SWEDEN

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-05-28 15:14
Ursprungligen av IcemanCharlie:

Ingen som äger denna i SWEDEN

Jo det verkar vara flera stycken. Skriv in tunebase i sökrutan uppe till höger eller tryck på sök i bruna menyraden och sök på tunebase där.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-05-29 00:00

Jag har en sådan i min bil. Smidigt med handsfree, dock klagar motparten ofta på eko. Enda minuset är att den är lite bökig att sätta i (speciellt med en hand om man behöver ta loss den under färd) jämfört med den förra jag hade; nu dockar man den, det är inga problem men sen måste även en 3,5 mm-plugg sättas i också av nån anledning. Den förra jag hade räckte det med att docka bottenkontakten så fungerade det (det fanns ingen 3,5 mm) så jag funderar på varför den tillkommit. Ljudet är helt OK med tanke på att den körs över FM, har den ganska så nära stereon. Rekommenderas!

Har köpt idag och det verkar lovande

Ser dessutom att man kan koppla in den med kabel i stereon om det finns eller i en kassettadapter.

Fungera även klockrent fast jag har en cover på den från Tumi som är ganska tjock och skyddar både bak och framsida.

Jag ser att de eko problemet skall minskas om volymen på Iphonen sätts på högsta.

1
Bevaka tråden