Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonnumren försvann

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Tänkte att jag skulle vara smart och valde synkronisera kontakter. valde synkronisera i tron att allt skulle hamna på datorn, men icke alt försvann från iphonen i ställett:/ (Hade kvar dom i gamla telen som tur var)

Men finns det något smart sätt att göra det på? Vore ju jättetrevligt att ha sinna kontakter som en backupp på datorn. (Insåg de när jag trodde ja tappat iphonen i veckan.)

Får inte upp några kontakter i ITunes / Info Kanske inte är där man gör det, men såg ut så:P
Eller finns de något annat program man kan använda?

Kontakterna hamnar i Adressboken (på Mac), inte i iTunes.

kolla där.

Du kan ha ngt villkor ifyllt med typ "Ersätt alla kontakter på den här iPhonen med...",

På PC hamnar de väl i Outlook nånstans.

Du har lagt tråden i iTunes-forumet, men jag tror att den ska flyttas någon annanstans.

Till att börja med kan du få berätta om det är iTunes på Mac eller Windows vi pratar om.

Och berätta gärna vilken version av operativsystemet du kör.

/Mod

Åhå, då kan någon som kan få flytta den till rätt..
Jag kör den på en PC med win XP Om de var de du menade

OK, synka kontakter i iTunes för Windows - jag har ingen aning om hur det fungerar, och vad den synkar med.

Men det kan väl trots allt kallas ett ITunes-problem, så tråden får ligga kvar i det här underforumet tills vidare.

/Mod

1
Bevaka tråden