Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppgradera MacBook med ny HD

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle vilja ha några råd om hur jag på bästa sätt uppgraderar min MacBook Vit med med mer minne och en ny HD. Anledningen till att jag vill byta är att den börjar kännas lite seg.

Jag läste i senaste MacWorld att man kan stoppa i en flashdisk i burken och därför undrar jag var ni rekommenderar att man köper denna och minnena nånstans för att komma så billigt undan som möjligt utan att detta inverkar på kvalitén.

Hur du gör kan du läsa på Apples supportsidor. Dom har utmärkta "gör det själv"-guider som med bilder visar hur du beter dig. Leta upp den dator du har och leta efter guiden.

Vart du köper en hårddisk och minne spelar ju ingen roll. När du väl har bestämt dig för en disk du vill ha letar du helt enkelt upp det ställe som säljer den billigast. Intels X25-serie har ju fått väldigt bra omdöme.

Själv är jag trogen kund hos DustinHome, främst för deras väldigt snabba leveranser och pålitliga support. Dom är inte alltid billigast, men sällan heller dyrast.

Skulle varit ett frågetecken i inlägget ovan.

1
Bevaka tråden