Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bild på en 99:a och vinn en iPod Nano

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En helt vanlig dag kommer du se siffran 99 lite här och där. Gatunummer, prislappar, skyltfönster eller varför inte som motiv på en tröja. Nästa gång du ser siffran 99 - ta en bild och lägg upp den på vår Facebook sida och vinn en iPod nano! På söndag drar vi vinnaren!

Ta chansen att vinna en blå iPod Nano 8Gb på 99mac's Facebook-sida!
Reglerna är enkla:

1. Gå till 99mac på Facebook

2. Ladda upp en bild föreställande siffran 99 - gärna i någon ovanlig, spännande miljö. Det är viktigt att bilden är tagen av dig själv!

3. "Tagga" dig själv på bilden för att vara med i utlottningen.

Vinnaren lottas ut nu på söndag den 9:e maj klockan 20.00 och meddelas i denna tråd samt via Facebook. Lycka till!

Till skillnad från iPad tävlingen är antalet bidrag inte särskilt stort...än.

Har inte FB själv och inte ens chansen att vinna en iPod är tillräckligt övertygande för mig att skaffa det men lycka till ni andra.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-05-07 12:11

Man vill ALDRIG starta ett FB-konto och bli indragen i det nästet, never.

Våga Vägra FaceBook!

Ursprungligen av zinned:

Man vill ALDRIG starta ett FB-konto och bli indragen i det nästet, never.

Våga Vägra FaceBook!

Vi får starta en förening och dra in lite bidrag

Facebook-diskussionerna kan ni väl ta här i stället:
http://www.99.se/99lounge/276257-vaegrar-facebook.html

/Mod

Bidragen kommer in och det är fortfarande goda chanser att hämta hem en iPOd nano på söndag. Allt som behövs är en bild föreställande en 99:a så är du med i matchen!

En kul grej är att andelen tjejer på 99mac Facebook är rätt mycket högre än på själva sajten!

Hmm....

Så med andra ord har man fram till 19:59 på sig att ladda upp en bild på 99mac's Fb-profil?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2010-05-08 14:29
Ursprungligen av Björnström:

Bidragen kommer in och det är fortfarande goda chanser att hämta hem en iPad nano på söndag.

iPad nano?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-05-08 14:42
Ursprungligen av Spooky:

iPad nano?

Det är mycket iPad i huvudet på folk i Mac-världen just nu.

Då är jag också med och tävlar, men genom min sambos Facebook, då jag är en som vägrar FB..

På grund av tekniska omständigheter (läs: flickvän) måste vi dra ut lite på tävlingen ett par timmar då jag inte har möjlighet att vara här exakt 20.00.

Blå iPod nano står på bordet och postas imorgon!

1
Bevaka tråden