Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Mina senaste diskussioner"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-05 16:22

Tjosan, är det någon annan än jag som tycker att funktionen "Mina senaste diskussioner" beter sig lite konstigt åt? Det är mer än tydligt att funktionen inte resulterar i en komplett lista med alla trådar jag postat i, där det finns olästa svar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-07 10:48

Finns det verkligen ingen som kan verifiera detta?

Jag upplever det som att den fungerar alldeles utmärkt.

Har du några exempel på hur problemet yttrar sig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-07 11:43

Egentligen är det ganska enkelt, när jag besöker sidan och klickar på Mina senaste diskussioner ser jag inga trådar som har uppdaterats sedan senaste besöket. Däremot , går jag sedan direkt in i t.ex. iPhoneforumet så ser jag trådar som innehåller olästa poster, trådar jag själv har startat...

Ursprungligen av FreddeB:

...ser jag inga trådar som har uppdaterats sedan senaste besöket. Däremot , går jag sedan direkt in i t.ex. iPhoneforumet så ser jag trådar som innehåller olästa poster, trådar jag själv har startat...

Men då förutsätter du att definitionen av "Mina senaste diskussioner" är:
- Trådar som jag någon gång tidigare har skrivit i, och där det nu finns olästa poster.

Jag gissar att definitionen snarare är:
- De trådar som jag senast har skrivit i.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-07 11:58

Tack Jesper, jag tolkade det som någonting annat men om din gissning stämmer så är ju allt okidoki. Tack igen

1
Bevaka tråden