Jag gjorde om hela rasket.
Jag började med att skapa en användare på servern, kopierade sedan in alla användardata till de korrekta mapparna på servern, kopplade sedan upp klienten och loggade in med kontot.
Då började den första synkningen, sedan dess har det gått bra trots att vissa som det verkar slumpartade filer inte går att synka då och då.
Det stoppar inte synkningen utan den fortsätter och det var allt jag behövde.
Ang problmet se nedan.
@bollman: Tack! Inte för att det hjälpte så mycket... för loggen säger inte vad som felar när t.ex. iTunes Library inte går att kopiera:
1:: [10/05/04 19:16:29.605] network: MODIFY "Music/iTunes/iTunes Library" {(Priority=1, READY)}
0:: [10/05/04 19:16:32.277] EXCEPTION: Resource temporarily unavailable <-[SStoreFileOperator_FS _openFile] (StoreFileOperator-FS.m:1350): open('/Users/mattias/Music/iTunes/iTunes Library', oflag=0x14, ...)--> Error Domain=NSPOSIXErrorDomain Code=35 UserInfo=0x1002a45e0 "Resource temporarily unavailable">
0:: [10/05/04 19:16:32.277] <ERROR> network: MODIFY "Music/iTunes/iTunes Library" {(Priority=1, EXECUTING)} (-[SStoreFileOperator_FS _openFile] (StoreFileOperator-FS.m:1350): open('/Users/mattias/Music/iTunes/iTunes Library', oflag=0x14, ...)--> Error Domain=NSPOSIXErrorDomain Code=35 UserInfo=0x1002a45e0 "Resource temporarily unavailable")
1:: [10/05/04 19:16:32.277] -[SSyncExceptionList setException:forJob:]: Updated exception at 'Music/iTunes/iTunes Library'
1:: [10/05/04 19:16:32.278] CANCEL: JOB: network: MODIFY "Music/iTunes/iTunes Library" {(Priority=1, CANCELLED)}
Kan det ha och göra med att iTunes var öppet vid tillfället då synkningen gick?
Det kan jag förstå men det sägs inget om det i klartext.