Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny medlem: slicke

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-25 12:42

Hejsan!

slicke här. 30 år och studerar sista året på socionomprogrammet vid Stockholms Uni. Har alltid varit intresserad av teknik även om det inte blivit någon "seriös" hobby. Som 80-talist och med en tvspelsgalen mor är jag uppvuxen med de tidiga spelkonsolerna. Började med Nintendo 8-bitars. Följt av Sega Megadrive och Nintendo 16-bitars (vilket för övrigt är min favoritkonsol genom tiderna). Sen blev det Nintendo 64bit och playstation. Därefter började jag pyssla med annat och mitt tvspelsintresse fick ge sig för andra saker istället. Annars har jag på senare år suttit med PC men aldrig spelat speciellt mycket igen. Byggde ihop min senaste PC själv men när nätagget och monitorn gick sönder tog jag det som en ursäkt att testa Mac

Jobbar xtra på ett behandlingshem och trivs enormt med det. Kommer efter studierna att söka jobb på barn- och ungdomspsykiatrin samt kuratorstjänster på sjukhus.

Gillar onödiga teknikprylar som man inte behöver men som man inte kan leva utan efter att ha testat dom

Kommer inte på så mycket mer att skriva just nu. ha det gott så länge

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-04-25 13:00

Välkommen till 99.se!
Hoppas du kommer trivas här

Trevlig presentation, välkommen!

Välkommen ombord !

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-04-26 00:15

Välkommen slicke

Det var länge sen någon skrev något här under "Personliga presentationer".

Kul!

Välkommen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-04-26 18:15

Tackar

1
Bevaka tråden