Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pb 12 dvd-r eller cd-r

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-05-21 19:10

Varför ska man ha en dvd brännare? I imovie kan man väl bränna sina alster som vcd, eller? Har hittils inte känt behovet av den större lagringskapaciteten. Upplys mig innan jag beställer min pb

Senast redigerat 2003-05-21 19:25

Bränna ner hela sitt MP3- och bildarkiv på en enda skiva från iTunes resp. iPhoto.

Bränna ner råfiler på videometerial, för senare redigering/korrigering. Visst VCD fungerar men är klart mycke sämre kvalité än DV.

Säkerhetskopiera sina DVD-filmer så barnen kan slita och slänga med kopierna.

Skicka filmer till vänner och bekanta du gjort i iDVD/iMovie. Enklare arbetsflöde samt mycket bättre resultat än VCD.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-05-21 19:49

OK taget, dvd-r blir det nog.

Fatta vad många kompisar du kommer ha sen
Och värsta brudmagneten!

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-05-21 20:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av Laseranders
Fatta vad många kompisar du kommer ha sen
Och värsta brudmagneten!

Tom brudmagnet, ska verkligen bli ett nöje att switcha! När det gäller brudarna så har jag mitt på det torra då jag gifter mig om ca 3veckor:D Tyvärr så hinner jag inte få pb 12 med superdrive och max minne samt 60gb hd från apple store innan bröllopsresan men då blir det som jag tänkte från början ändå att vänta efter apple expo i juni. Nu kanske inte så mycket för att vänta på eventuell uppdatering utan mer för att anpassa när jag är i Sverige och kan hämta den.

1
Bevaka tråden