Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T610 och kamerainställningar?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilka inställningar kan man göra på kameran som sitter i T610an?

I den Vodaphone Live T610 som jag kikade på igår fanns inga inställningar alls nästan förutom en mörkerinställning. Går man miste om massa godis om man köper en Live telefon eller?

T610:an har också "mörker"-inställning. Men också lite effekter som "Svartvit", "Negativ" och "Sepia". Man kan även välja emellan 2 storlekar.

Men om man missar så mycket vettisjutton...jag tycker att kamerafunktionen i T610 är rätt värdelös. Kul tonårspryl men inte så mycket mer.

  • Oregistrerad
  • 2003-05-21 12:12

Finns det någon information om kameran i T610 överhuvudtaget. Har letat men inte hittat något. Och på Geab vet dom ju inte mer än att det går att fotografer med den.

Är telefonen bra i övrigt?

/ walzhi

Citat:

Skrevs ursprungligen av Walzhi
Finns det någon information om kameran i T610 överhuvudtaget. Har letat men inte hittat något. Och på Geab vet dom ju inte mer än att det går att fotografer med den.

Är telefonen bra i övrigt?

/ walzhi

1. Vad vill du veta om kameran?

2. Telefonen är väldigt bra i övrigt. Jag är mycket nöjd med den. Framför allt de snabba menyerna. Den är lika snabb som en Nokia med färgskärm. Om inte snabbare. Även Nokias nya tycker jag kan vara lite sega. T ex 6100 som en kompis till mig har. Där är det väntetid ibland.

1
Bevaka tråden