Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken iPhonedocka är detta?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-12 17:03

http://macappstorm.s3.amazonaws.com/50desks/34.jpg
Den dockan till iphonen såg inte alls för dum ut, den har jag inte sett innan. Någon som vet vilken det är?

Ursprungligen av NBK:

http://macappstorm.s3.amazonaws.com/50desks/34.jpg
Den dockan till iphonen såg inte alls för dum ut, den har jag inte sett innan. Någon som vet vilken det är?

Ser ut som en JustMobile Xtand.

Finns bl.a. hos Macoteket för 299:-.

Ursprungligen av Hagelin:

Ser ut som en JustMobile Xtand.

Finns bl.a. hos Macoteket för 299:-.

En liten varning!
Polarens far har liknande, ser likadan ut men vet inte om det är exakt den modellen. Skruven i mitten av stället är inte tillräckligt försänkt, så när man trycker i iPhonen för att den ska sitta ordentligt så blir det ett märke i skalet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-12 17:20

Grymt! Tack för snabbt svar, otroligt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-14 07:51

Fy fan :/ ja så vill man ju inte ha det

Som sagt: vet inte om det är exakt den modellen! Så glid in och kolla på den i butik (tex macoteket då) innan du köper.

Ser ju lite mekkigt ut att man först ska behöva sätta i sladden o sen trycka fast den i dockan? Tänker på den lösa sladden som hänger där under... Då kan man väl lika gärna bara ha en sladd o lägga den på skrivbordet?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-14 10:29
Ursprungligen av Johan S:

Ser ju lite mekkigt ut att man först ska behöva sätta i sladden o sen trycka fast den i dockan? Tänker på den lösa sladden som hänger där under... Då kan man väl lika gärna bara ha en sladd o lägga den på skrivbordet?

Ja men jag tyckte den va sjukt snygg, och med tanke på att foten liknar den på iMac.en och Apples cinema displays är den ett fint komplement på skrivbordet

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-04-14 14:13

Tack för tipset! var in på macoteket och skaffade den igår. Kan dementera att det ska bli märke på skalet. inte xtand som macoteket säljer iaf. Tänk på att det finns två modeller. en för Touch och en för 3G/3GS.

Håller med att sladden liksom "hänger löst" men vad gör det när det ser så snyggt ut?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-04-14 14:16

Läckert! iPhonen ser ut som liten bäbis till mamma/pappa iMac

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-14 14:18
Ursprungligen av Eva:

Läckert! iPhonen ser ut som liten bäbis till mamma/pappa iMac

Precis min tanke
Jag menar, när alla andra produkter är så snygga, varför bara lägga fånen/touchen på bordet?

1
Bevaka tråden