Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Föra över enstaka låtar till iPhone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-04-07 03:20

Sen har jag en till fråga, går det att föra över enstaka låtar till iphonen eller måste man dra in musiken i mappar? för på min ipod 2 generationen som jag fick för flera år sedan så gick det att dra in enstaka låtar och jag tyckte det funkade bra. man ska väl få kunna ha olika möjligheter att lägga in sin musik.

Senast redigerat 2010-04-08 14:46
  • Medlem
  • International user
  • 2010-04-07 06:28

Enstaka låtar går bra att lägga till genom att du gör en spellista för varje låt. Precis som när du lägger till ett helt album.

Senast redigerat 2010-04-08 14:46
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-04-08 14:25

Hur menar du att ja ska göra med låtarna? göra en spelista för varje låt? Det jag menade som jag tyckte var bra är att innan drog man låten från sitt bibliotek i itunes på datorn till själva ipoden och då hamnade låten automatiskt i ipodens bibliotek. jag vill inte behöva göra massa mappar. men det är jag väl illa tvungen till nu

Senast redigerat 2010-04-08 14:46

Ovanstående tre inlägg har brutits ut från en annan tråd:
http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/276637-iphone-konstig-efter-datorns-vila.html

/Mod

Ursprungligen av ceda:

Hur menar du att ja ska göra med låtarna? göra en spelista för varje låt? Det jag menade som jag tyckte var bra är att innan drog man låten från sitt bibliotek i itunes på datorn till själva ipoden och då hamnade låten automatiskt i ipodens bibliotek. jag vill inte behöva göra massa mappar. men det är jag väl illa tvungen till nu

Jag har en (1) spellista som jag döpt till iPhone, dit drar jag de låtar som jag vill ha synkade, sedan markerar jag bara den spellistan som den enda som skall föras över vid synkningen.. Kan dra hela skivor eller enstaka låtar, inga problem..

Ursprungligen av J THOMAS E:

Jag har en (1) spellista som jag döpt till iPhone, dit drar jag de låtar som jag vill ha synkade, sedan markerar jag bara den spellistan som den enda som skall föras över vid synkningen.. Kan dra hela skivor eller enstaka låtar, inga problem..

Jag gör likadant. Mycket smidigt sätt att välja vilka låtar som ska över till iPhonen, tycker jag.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-04-08 23:00
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jag gör likadant. Mycket smidigt sätt att välja vilka låtar som ska över till iPhonen, tycker jag.

Så gör jag också, jag vill inte ha så mycket på telefonen, jag byter hellre ofta ut låtarna eller spellistorna.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-04-08 16:26

Du kan välja om du vill sköta musiken på iPhone manuellt eller att det ska synka. Väljer du manuellt kan du dra vilka låtar du vill. Precis som på iPod. Det behövs inga spellistor.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-04-09 13:19
Ursprungligen av gunek:

Du kan välja om du vill sköta musiken på iPhone manuellt eller att det ska synka. Väljer du manuellt kan du dra vilka låtar du vill. Precis som på iPod. Det behövs inga spellistor.

Tack nu har jag det som jag vill:)Helt underbart:)

tråden kan nu stängas.

1
Bevaka tråden