Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Photoshop CS4, var är det billigt?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hittade den här sajten:
Home page - BuyITUltraCheap
Någon som handlat därifrån eller? Jag har aldrig själv behövt köpa Adobe-programmen men jäklarns vad dyrt det är, den där sajten är det biligaste jag har hittat men kan man lita på dem?

Sorry om det här är fel forum för sånt här!

jag skulle inte köpa därifrån. Hur är det med moms etc och vilket land huserar dem i?

Our locations:

United Kingdom
26 York Street
London, W1U6PZ

United States
2972 Columbia Street, suite 6730
Torrance, California, 90503

Australia
189 Queen Street, Suite 218,
Melbourne Vic 3000

Hehe, lite roligt att de har en "Testimonials"-sida, men den är tom

Mer från den hemsidan:

Q: How does BUYITULTRACHEAP.com offer such low prices?

A: We search overstocks, liquidations, store closings, and more to find the best merchandise at the best prices. We provide great prices because we purchase them at low prices! We work hard to bring our customers the best value, but please don’t let these low prices scare you, we only sell new and authentic software.
Q: Does your company guarantee genuine authentic software?

A: BUYITULTRACHEAP.com guarantees 100% authentic software or we will refund you your money, no questions asked. We take issues of pirated software very seriously. We verify the authenticity of all software that is shipped from our warehouses through our Software Authentication Centers.

Garantier är inte värda piss i det här fallet.

Köp grejorna i Sverige, kolla o du inte kan fixa dem via CSN-kort/mecenatkort.
Där brukar det finnas en sjujäkla rabatt... 80% ungefär....

  • Medlem
  • International user
  • 2010-03-23 23:29

Kostar inte student CS4 paketet ca 4000kr ?

//Rob

Photoshop CS4 ligger på 2359kr med Studentrabatt.

Master Collection går loss på 6698kr istället för ordinarie 34925kr

Så kolla om nån du känner har CSN kort.

Shit, låter ju svingrymt med master collection så billigt. Men finns det inga begränsningar i studentpaketen då?
Har ju dessutom firma så jag skriver ju av det, antar att det inte ser så snyggt ut att göra det med studentversioner

Dom finns i två varianter.

Master Edition
Student Edition 6698kr
- Upp till 80 % rabatt
- Engelska versioner av utvalda program
- Endast för privat bruk (alltså ej för kommersiellt bruk)

Education Box 14282kr
- Upp till 60-70 % rabatt
- Engelska och svenska versioner av de flesta av Adobes program
- För det mesta som ett vanligt kommersiellt program. Varken Education Box eller Student Edition får dock överlåtas till någon annan.

Tror jag har läst tidigare att Student edition inte går att uppgradera, det gör däremot Education Box (till CS5 när det kommer)

Men det är nog inte så poppis att försöka skriva av det...

Jodå, Education box kan man ta i enskild firma utan problem
När jag köpte CS3 pratade jag med Misco som då skötte det och det var inga problem från deras eller Adobes sida (de kollade) och ett kvitto i det egna namnet går finfint i bokföringen

Däremot är det mer problem med Student edition eftersom det inte får användas för kommersiellt bruk vilket ju en firma är. Nu står det inte på kvitto men skulle man bli utsatt för en granskning och någon verkligen gräver i det så får man nog bakläxa.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-24 03:27

Jag skulle vänta då CS5an kommer om cirka 3 veckor:
Adobe Creative Suite 5 Set to Launch April 12th - Mac Rumors

1
Bevaka tråden