Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny 27-tums Cinema-skärm i juni?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-19 18:22

Vi skrev om det i "ny MacPro"-tråden...

Det finns en ganska lång tråd som följer den kommande MacPro.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-19 20:56

jo den har jag sett. Tänkte litegrann att en ny Cinema var intressant också. Men då håller vi det till den tråden då kanske.

Jo, 27:an är säkert intressant. Tror inte det är nån tråd om den ännu.

Men jag bröt heller inte isär nyheten, utan slängde in den i MacPro-tråden, eftersom det är MacPron vi har väntat oss skall komma... Men nu får vi väl se..

Det kanske kommer nån Mod och bryter ut 27 till en egen tråd. Finns ju inte så mycket nyheter om den än, men det var lite intressant att Apple haft den stående längre, men att den är för dyr för att släppa. Det indikerar ju att de vill släppa den till ett vettigt pris.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-19 22:21

Ja vi får väll se, men jag har gått i köp tankar för 24" cinema. Så det e kanske inte omöjligt med en prissänkning på den då.

Jag har ändrat rubriken. Vi tar skärm-diskussionen här, och så kan vi hålla MacPro-diskussionen i den tråd som redan finns.

Och eftersom det inte är en nyhet (ännu), utan bara ett rykte, så har jag också flyttat tråden från "Notiser" till "Aktuella rykten".

/Mod

Min fråga är vad kommer Apples 27 skärm att kosta? Någon som vill försöka med en gissning. Jag tror inte det blir i samma prisklass som Dells 27 (U2711) 7300kr inkl moms & frakt för studenter och 8600kr för alla andra. Apples 27 tror jag hamnar runt 12000-13500 vad tror ni?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-21 02:03

Ja den siffran e kanske inte helt fel. Med tanke på att 30" cinema kostar 17500:- så en borde ju inte kosta mer iallafall dels för den är mindre och även om dem kommer med nytt s brukar det ju iallafall inte kosta över den "gamla" versionen tycker. Innebär ju inte att 30" kommer att utgå förståss.

Men sen har du ju iMac 27" där den billigaste kostar 16495:- och då man kan använda den som skärm (om jag förstått det rätt) så även om den kostar lite mer så känns det på något sätt som man likabra kan lägga till någon tusenlapp och få en hel dator, men det e kanske inte alla som tänker så

1
Bevaka tråden