Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Angående Spotify-invite tråden

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-18 16:47

Spotify-invites tråden har ju blivit låst med all rätt ska jag kanske tillägga.

Många som reggade sig och gjorde sitt första inlägg i den o bad om en invite och sen misstänker jag att det inte var lika många som stannade kvar om man säger så.

Så jag tänkte mest höra då jag iallafall för tillfället har 7 invites liggandes. Om jag har förstått Loungen rätt att det e bara veteraner och pro medlemmar som har tillgång till denna? För isåfall kanske en Spotify-invite tråd i loungen hade gjort sig.

Eller också så har alla som är intresserade redan fixat det tills dem kommit in här så det är kanske lönlöst?

Lås tråden om det känns meningslöst.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-03-18 23:36

Jamen skicka en till Rönnbäck vetja
99.se - Visa inlägg - Vad ska man spela på en sommarkonsert?

Och välkommen som veteran!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-19 00:16

Haha ja jag såg det också, och frågade han där om hans mail men inte fått något PM jag vet inte riktigt om jag kan hitta den på något sätt..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-19 00:23

Vi kan göra såhär också tror jag:

Använd en av koderna nedan och gå in på Spotify ? A world of music och tryck på "Use Invite" och sen bara lägg in koden där det står "invitation token".

fhwCz2nuZbxsLN7k
cuy6UCayYJZGhqgf
e8FSG5FtsN7L8MCV
cxgpeqKsLJUAyJr3
ddB57XS7n2DnVY2a

Om ni inte själv behöver så ge bort till någon annan. Bättre dem blir använda än att dem bara ligger där o skräpar får 2 i månaden så ser jag att dem går åt så lägger jag upp fler här.

1
Bevaka tråden