Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adobe Illustrator CS startar inte

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-15 17:47

Kör MacOS Leopard 10.5.8
Illustrator CS har alltid funkat perfekt, men nu efter att inte använt det på ett par månader vill det inte gå i gång. Det verkar att funka i början, men efter en stund kommer bifogade meddelande upp. Har kollat att alla typsnitt är ok. Tacksam för all hjälp.

Funkar det om du loggar in som en ny användare? Inte för att det nödvändigtvis ger klarhet i vad som är fel men kan ge möjlighet att köra programmet öht...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-16 10:38

Jag har varit med om det några gånger, prova kasta plist filen för illustrator, eller om det bara finns för CS paketet och inte illustrator specifikt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-16 10:56

Johan: Tyvärr vet jag inte hur man inte hur man loggar in som annan användare. Finns bara en användare, jag själv. Har däremot startat "Säker start", utan att det hjälpte.

Tangen: Kan inte hitta någon prefs på Illustrator eller CS-paketet. Har kollat i alla Preferencemappar. Finns den på annat ställe?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-16 10:58

Förlåt, jag hittar ingen plist-fil

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-16 11:01

HD - Användare - bilbliotek - Preferences - Adobe (eller illustrator) kommer inte ihåg

1
Bevaka tråden