Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

webkit i joomla...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejs!

Är någon fena på webkit animationer? Jag har lekt runt lite med webkit och har haft problem med att få animationen som gör en spinn att funka.

opacity, scale, scew får jag att fungera som de ska. ( Dumsnut.se knäppis extraordinär!)

EDIT: Jag fick det att funka....

EDIT2: Jag har försökt få css-reflections att funka på youtube videos, men har gått in väggen! Hur fanken får man detta att funka? Jag stoppar en video i en position men kan endast få reflecten att funka på borders från template.css Reflecten gäller inte för html elementet!

Tacksam för vilket svar som helst!

Mvh
Macarena

Senast redigerat 2010-03-23 00:59

Jag tar mig friheten att bumpa lite och be om hjälp med ett chrome test på en html5 video!

Det funkar bra i safari, men en kompis som sitter på chrome/pc får en hackande video. Jag vet inte om det är för att Chrome är dålig på html5 eller om det är webkit reflections som ställer till det.

Videon ligger längst ner på startsidan...

EDIT: Nu har jag också testat det på Chrome på en PC och det funkar verkligen dåligt...På Mac 10.6 med Chrome funkar det ok efter ett tag.

Tacksam för svar!

/Macarena

Senast redigerat 2010-03-29 11:45
1
Bevaka tråden