Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köp din 99mac t-shirt i medlemsshopen!

Tråden skapades och har fått 55 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nu finns 99mac's officiella t-shirt i medlemsshopen. Väldigt trevlig, tight och ren t-shirtmodell med en stor logga på bröstet.

Självklart beställer du fraktfritt! Din t-shirt levereras i ett vanligt brev.

För mått och storlekar, dyk in i shoppen:
99mac medlemsshop

T-shirtarna hittar du under kategorin "Övrigt". Ta gärna en koll på våra andra produkter till kanonpriser!

Yes! Äntligen!

Ursprungligen av johannes.roth:

Nu finns 99mac's officiella t-shirt i medlemsshopen. Väldigt trevlig, tight och ren t-shirtmodell med en stor logga på bröstet.

Självklart beställer du fraktfritt!

För mått och storlekar, dyk in i shoppen:
99mac medlemsshop

T-shirtarna hittar du under kategorin "Övrigt". Ta gärna en koll på våra andra produkter till kanonpriser!

Kan inte se att det är fraktfritt. Frakten med post - lika dyr som tröjan 195 kronor....

Ursprungligen av adress@mac:

Kan inte se att det är fraktfritt. Frakten med post - lika dyr som tröjan 195 kronor....

Johannes missade en liten kryssruta - testa igen!

Bitikspris : 199;-
medlemspris 199:-

tack för den...

min spontana tanke är ju inte direkt att köp en, student som man är.
Jag tycker det var apdyrt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-03-02 19:01
Ursprungligen av Goflorp:

Bitikspris : 199;-
medlemspris 199:-

tack för den...

min spontana tanke är ju inte direkt att köp en, student som man är.
Jag tycker det var apdyrt.

Kan inte mer än att hålla med Goflorp

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-03-02 18:35

Tyvärr inte i rätt storlek XXXL minst helst XXXXL

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-03-02 18:54

Beställt!

ÄNTLIGEN!!!

Dyrt
köp 25 t-shirt för 117 kr inkl moms och frakt
kolla här
Auckland - Presentreklam & Give Aways med tryck | Swepo Profil

  • Medlem
  • International user
  • 2010-03-02 20:14

Dyrt för en T-shirt av okänd kvalitet.
4 kronor i veteranrabatt.:tveksam:

Ursprungligen av Konrad:

Dyrt för en T-shirt av okänd kvalitet.
4 kronor i veteranrabatt.:tveksam:

Vi hade bara 120st och priset inkluderar priset vi vår betala för hanteringen + porto osv till DigitalInn.

Veteranrabatten ska jag fixa till!

Men shiit 200kr är väll inget att gnälla om.

Ursprungligen av Chaosstar:

Men shiit 200kr är väll inget att gnälla om.

Kan ju säga som så att T-shirts värda 100:-/st om det är bra kvalitet och ngn ball tryck på dem.
Jag köper långärmade T-shirts med snygg knappkrage på Dressman för 89:-
Så jag tycker 200:- är ungefär dubbla priset.

För 100:- st hade jag gärna tatt två , och då skall frakten ingå.

Denna nyhet gjorde att jag precis nådde klimax

Är det en vanlig reklam-tshirt så känns det väldigt dyrt. 200 spänn är väl inte farligt för en bra tshirt, men då får det ju givetvis inte vara något H&M-skräp som klarar två tvättar.

Jag tror inte den här prisdiskussionen kommer leda någon vart - jämförelsen med Dressman som omsätter 1.3 miljarder om året på klädförsäljning och inköp från Kina mot lilla 99mac som köper 150st t-shirts från Växjö känns lite konstig.

I priset 199kr/st ingår 40kr moms samt packning och porto och cirka 50kr till 99mac i vinst.

Det fanns 120st och i den här takten är dom snart slut så slipper vi ta upp det här igen

Ursprungligen av Björnström:

Jag tror inte den här prisdiskussionen kommer leda någon vart - jämförelsen med Dressman som omsätter 1.3 miljarder om året på klädförsäljning och inköp från Kina mot lilla 99mac som köper 150st t-shirts från Växjö känns lite konstig.

I priset 199kr/st ingår 40kr moms samt packning och porto och cirka 50kr till 99mac i vinst.

Det fanns 120st och i den här takten är dom snart slut så slipper vi ta upp det här igen

Jag är inte sämre Karl än att jag kan ändra mig, beställer i em.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-03-03 10:06

Trots att jag inte kan ha den så har jag beställt en

  • Medlem
  • Arvika
  • 2010-03-03 11:57

Äntligen! Det här har man väntat på!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-03-03 15:38

ja jisses vilket liv för en t-shirt

Ingen tvingar någon att köpa, student eller inte.

Bra initiativ Björnström

Jag har just investerat i guldtackor och fjällhus, så jag får ligga lågt

Ja jisses

Ursprungligen av CUBEIS:

ja jisses vilket liv för en t-shirt

Ingen tvingar någon att köpa, student eller inte.

Bra initiativ Björnström

Jag har just investerat i guldtackor och fjällhus, så jag får ligga lågt

Ja jisses

Håller med på alla punkter utom investeringen av tackor och hus. Det har efterlysts en t-tröja i flera år nu. När den kommer är det knorrande utan like. Köp eller köp inte - kan inte bli enklare. O:-)

  • Medlem
  • Harestad
  • 2010-03-03 15:59

Hade köpt den utan att tveka om det inte vore för att halsen ser sjukt trång ut.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2010-03-03 18:38

Jag får ingen veteranrabatt när jag skulle köpa en 99mac t-shirt. Läste att det krävs 500 inlägg och tre år på 99mac! och uppfyller båda dessa krav. Har kraven ändrats?

Jag vet att det bara handlar om 4 kronor men nästa gång kanske det blir en iMac 27" och då handlar det om betydligt mer.:)

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2010-03-03 20:06
Ursprungligen av Marco:

Jag får ingen veteranrabatt när jag skulle köpa en 99mac t-shirt. Läste att det krävs 500 inlägg och tre år på 99mac! och uppfyller båda dessa krav. Har kraven ändrats?

Jag vet att det bara handlar om 4 kronor men nästa gång kanske det blir en iMac 27" och då handlar det om betydligt mer.:)

Tack så mycket det gick snabbt fick precis min profil uppdaterad av Digital Inn. Ska genast beställa en T-shirt.:D

Senast redigerat 2010-03-03 20:23
Ursprungligen av Marco:

Jag får ingen veteranrabatt när jag skulle köpa en 99mac t-shirt. Läste att det krävs 500 inlägg och tre år på 99mac! och uppfyller båda dessa krav. Har kraven ändrats?

Jag vet att det bara handlar om 4 kronor men nästa gång kanske det blir en iMac 27" och då handlar det om betydligt mer.:)

Marco - tack för tipset! Läs mer här:
http://www.99.se/digital-inn/275805-25-veteraner-utan-veteranrabatt.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-03 21:56

Tack för initiativet - nu är den beställd.

Hmm.. Finns det inget sätt att betala nåt billigt brevporto på veteranrabatts-tröjan?

Alltså... Den "vanliga" tröjan har ju gratis frakt och skickas som vanligt brev, veteranrabattströjan är billigare, men det enda fraktalternativet är 195:-, vilket känns lite mycket. Eftersom jag inte skall köpa något annat hade jag uppskattat om det fanns ett fraktalternativ för 29:- eller liknande för veterantröjan.

Annars får jag helt enkelt beställa den vanliga.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2010-03-04 04:16

Blev väldigt besviken när jag insåg att t-shirten inte alls är så där snyggt mönstrad i grått som på den tecknade bilden. Antar att en sån hade gått lös på cirkus 350 spänn...
För övrigt saknades en del info såsom material; bomull, syntet, blandning och i så fall vilken, tvättråd, krympning; hur många procent. Finns nog fler än jag som inte vill "köpa grisen i säcken".

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-04 11:30

Jag håller med föregående talare.

Sedan, finns det ingen möjlighet att ordna tryck på en piké istället för en t-shirt? Det borde ju vara enkelt för er att få förmånliga priser hos en leverantör så att ni skulle kunna sälja dem för 200-250 kr st och då ändå göra en hacka.

Bra mycket bättre plagg med en piké istället för en t-shirt.

Ursprungligen av zinned:

Jag håller med föregående talare.

Sedan, finns det ingen möjlighet att ordna tryck på en piké istället för en t-shirt? Det borde ju vara enkelt för er att få förmånliga priser hos en leverantör så att ni skulle kunna sälja dem för 200-250 kr st och då ändå göra en hacka.

Bra mycket bättre plagg med en piké istället för en t-shirt.

Om du vill dra igång ett litet profilprodukt-projekt för 99mac:s räkning så är du varmt välkommen att börja dra i trådarna!

Bevaka tråden