Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aperture 3.0.1 är ute!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter mycket kritik om minnesluckor, importproblem & buggar släpper Apple en efterlängtad uppdatering för Aperture 3. Några utav förbättringarna är:

  • Uppgradera tidigare Aperture-bibliotek

  • Importera iPhoto-bibliotek

  • Importera foton direkt från en kamera

  • Bättre minneshantering vid visning av retuscherade bilder

  • Bättre ansiktsigenkänning

För en mer detaljerad lista av förbättringar, kan du gå in på Apples supportsida. Uppdateringen väger ca. 30 MB och kräver Mac OS X 10.5.8 eller 10.6.2

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-02-25 22:26

Går inte att installera på trial versionen, jag får bara besked om at jag måste ha version 3 installerat för att kunna uppdatera.

  • Medlem
  • 2010-02-25 22:37

Men om du laddar ner den på nytt borde du väl få den nya versionen tycker jag. Vet inte hur det brukar vara men tål kanske att testa. Kanske kommer den att finnas om någon dag om den inte kommit ännu...

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-26 06:35

Så här skrev jag i en annan tråd om Aperture 3 angående uppdateringen.

Citat:

För den som får samma problem som jag, d v s inte kunna updatera med felmeddelande om att man måste ha Aperture 3.0 trots att man har det.
Gå till Bibliotek -> Preferences och radera com.apple.AECT.plist, töm Papperskorgen.
Det funkade för mig i alla fall och jag behövde inte knacka in licensnumret på nytt.

Det fungerar även med trial-versionen.

1
Bevaka tråden