Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Orkar du inte vänta på iPad?

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-09 16:43

Jag laddade ner den i första inlägget, monterade i 100% i InDesign, skrev ut och vek ihop. Och tänkte; vad stor den blev. Och den blev för stor; ca 26 cm hög isf de 24,3 cm som den är (enligt Apple & Wikipedia). Får göra en ny i morgon som skrivs ut i 91%, det blir mer rätt och riktigt.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-02-09 18:03

Jag skrev ut och vek ihop den som Eva har i inlägg #17, och man får verkligen en känsla av hur perfekt iPad kommer att vara

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-02-09 20:12

Jag måste verkligen säga att jag trivs i det här gänget! Tänk att det finns fler "knäppskallar" än jag som tycker att det är helt naturligt och trevligt att vika ihop låtsas-iPads i papper. Det är verkligen helt underbart

Kan berätta att jag gjort två nya iPads idag. Min man tog med den jag gjorde igår till sitt jobb så nu har jag gjort en ny till mig samt en till "min" datorexpert som levererade en skrivare till mig idag. Nu är jag riktigt haj på såna här iPads, limmar in pappbitar så att de blir homogena och så. Jag tyckte faktiskt att skärmen lyste till för en stund sedan också

Haha! Ni är för sköna!

tss

känner en kille som tafsat på en riktig!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-02-15 21:01
Ursprungligen av reverb_se:

känner en kille som tafsat på en riktig!

Och jag skriver i samma diskussion som en kille som känner en kille som tafsat på en riktig. Det är stort

Ursprungligen av Eva:

Och jag skriver i samma diskussion som en kille som känner en kille som tafsat på en riktig. Det är stort

Jag tänkte skriva att min fru också har tafsat (tafsar ofta) på en riktig, men jag låter bli. Öh, hm...

LCR

  • Medlem
  • Bollebygd
  • 2010-02-17 10:09

Blev väl sisådär

Men som sagt för stor, ska försöka hinna göra en ny idag i 91%. Då blir det Glossy Photo Paper också. Var ganska effektfullt att trycka i hörlurarna i den .. ser genast mycket verkligare ut.

Jag har en redan, fast den är mindre och Apple har stavat fel...

Nä vänta, det var ju min iPod...

LCR

Bevaka tråden