Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur lägga till den senaste inlagds musiken i iTunes, i iPhone?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tidigare när jag hade en iPhone 2G hade jag en smart spelltista som hette "det senaste". Den var gjord på det viset att den skulle lägga in det senaste jag lade in på iTunes in i iPhone när jag sykroniserade de båda. I och med att inte iPhone klarar att hålla all musik hade jag valt att den skulle kopiera över 500 låtar, av det senaste tillagda.

Efter jag bytte till iPhone 3G har detta slutat att fungera. Nu lägger den förvisso över de senaste låtarna med min smarta spellista, men om jag går in i den i min iPhone så visar den gamla låtar, och de senaste finns inte med där, även om de faktiskt finns med om man börjar bläddra på artist och album.

Hur gör man för att kopiera över de senaste tillagda, säg 400 låtarna, in i iPhone, utan att behöva uppdatera en spellista varje gång man lägger in en ny låt?

Mycket tacksam för hjälp!

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-13 14:42

Det är som du säger bara att skapa en smart spellista och ställa in den, sedan markera den för synkning.

Ursprungligen av zappee:

Det är som du säger bara att skapa en smart spellista och ställa in den, sedan markera den för synkning.

Med vilka kriterier gör du det i så fall? Min fungerar som sagt inte. Låtarna synkroniseras, men alla går inte att titta på i själva spellistan på iPhone och de är i helt fel ordning.

Har du kryssat för att du vill ha "live-uppdateringar"?

1
Bevaka tråden