Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

23 Juni: Varför 2003 kommer att bli bäst.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Utdraget från Macrumors.com:

Citat:

On June 23, WWDC 2003 attendees will be the first to explore the powerful new capabilities of the next major release of Mac OS X, codenamed "Panther." This year's conference is shaping up to be the biggest in Apple's history.

If you want to create products that fully exploit the next generation of innovative technologies from Apple, deliver the most compelling media experiences for your users, or leverage the open source and open standards approach of Apple's server solutions within your enterprise, then you definitely want to be at WWDC.

Vad i? "This year's conference is shaping up to be the biggest in Apple's history". Och det inkluderar inte Apples meganyhet iTunes Music Store? Wow! Man undrar vad som kan utannonseras. Säkert en massa saker som inte någon ens tänkt på eller hört rykten om alls... Men jag tror knappast Panther och Power PC 870 är tillräckligt starkt för att kunna göra detta år till Apples bästa år någonsin. I och för sig så hypade Apple sitt egna Expo för något år sedan som resulterade i att alla blev djupt besvikna på att ingenting "riktigt kick ass" kom. Apple kanske gör samma misstag igen...?

Hur som helst så tänkte jag bara säga att allt konstigt som bara kommer i närheten med att klassifiseras som rykten kommer jag att ta på med största allvar nu -- för någonting av det måste väl vara sant. Eller?

Vad tror ni? Finns det inga rykten alls förutom nya processorer? Det har varit väldigt fattigt den senaste tiden måste jag säga...

Apple syftar nog på att detta blir den största WWDC-konferensen någonsin. Inte att det blir det bästa året någonsin.

Men annars är jag med dig!

1
Bevaka tråden