Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sök i detta forum fungerar ej

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det talas alltid om att man ska söka innan man lägger ut en ny tråd. Men om sökfältet inte fungerar då??

Det händer inget när jag klickar på Sök i detta forum

MBP OSX 10.6.2, Safari eller Firefox

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-01-15 11:43

Inte heller knappen "Forumverktyg" fungerar, så man kan inte gå in och markera forum och trådar som lästa. Mycket irriterade

Jag tror ni får snabbare respons från Björnström & Co. om ni lägger buggrapporter under 99.se Projekthantering.

1) Det här felet finns redan inrapporterat i projekthanteringsystemet.
http://www.99.se/project.php?issueid=82

2) Som Capeman redan påpekat, så är det bättre att rapportera in felen där, så får utvecklarna reda på det direkt. Här i Feedback-forumet kan det dröja lite innan de får syn på det.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2010-03-06 10:02

Tänkt länge rapportera felet men nu ser jag att flera redan gjort det. Anledningen att jag inte gjort det är att jag har använt mig av en tillfällig lösning. Om man högerklickar på "sök i detta forum" eller "forumverktyg" och öppnar de länkarna i nytt fönster eller flik dyker funktionerna upp i slutet av sidan och det fungerar. Dessa funktioner fungerar för mig i diskussionerna. Det är i forumen det inte fungerar.

1
Bevaka tråden