Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DVD-rippare för Win 7?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som kan rekommendera en gratis/shareware dvd-rippare för Windows 7, likt Mac the ripper för Mac?
Jag vet att man kan söka på Google och det finns massvis med sökresultat, men jag önskar bara nån åsikt från nån som provat nåt bra.
/A

Vi är ju ett väldigt macrelaterat Forum, det kan ju ta en stund innan ngn svarar.

Har du kollat på PC-inriktade forum ?

Jag sökte lite på "Windows" och sedan "DVD Ripper" på Versiontracker.com och fick många svar.
Kollade sedan in "Shareware" och hittade en med fem stjärnor (betyg)

uSeesoft DVD Ripper 1.5.0.8 software download - Windows - VersionTracker

Kanske ngt att prova?

Tack, det var snällt.

Men om nån har testat eller kör själv nåt program så kommentera gärna här ändå.

mvh/A

...shareware... endast 5 minuter gratis-test-rippning...inte bra...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-13 02:51

Ingenting slår ImgBurn, den rippar absolut allt.

The Official ImgBurn Website

dvdecrypter körde jag alltid med på windows. kan även stavas dvddecrypter. Rekommenderas STARKT om du hittar version ute på nätet. väldigt simpelt och snabbt.

Good luck!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-13 09:45

Dvddecrypter "dog" efter påtryckningar från MPAA (den var FÖR bra...) men återuppstod lyckligtvis som ImgBurn

Ursprungligen av FreddeB:

Dvddecrypter "dog" efter påtryckningar från MPAA (den var FÖR bra...) men återuppstod lyckligtvis som ImgBurn

HAHA!!! Klockrent, när jag förlorat alla pengar och ägodelar och därmed måste skaffa PC pga priset så skall jag använda ditt tips (ironi)

Good luck!

Det bådar ju gott...

1
Bevaka tråden