Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trots Mail 4.2 har jag det "gamla" gränssnittet

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har uppdaterat min iMac till Snow Leopard.
Har du såklart fått Mail 4.2, men utseendet när jag öppnar Mail är precis som 3.X, där Skräpknappen sitter mellan Hämta och Anteckning.

Hur gör jag för att få det "nya" gränssnittet?

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2010-01-10 14:52

Hej.
Verktygsfältet bygger du om själv som du vill ha det. Gå in under "innehåll" och välj "anpassa verktygsfältet" så kan du lägga knapparna hur du vill (nästan)
//a

Ursprungligen av andersn:

Hej.
Verktygsfältet bygger du om själv som du vill ha det. Gå in under "innehåll" och välj "anpassa verktygsfältet" så kan du lägga knapparna hur du vill (nästan)
//a

Liksom inte det som är grejen.
Se den bifogade filen så förstår du att det fortfarande ser ut som 3.X och inte 4.X

Så där ser det ut hos mig också - på Macar med SL och senaste av allt. Hur skulle det annars se ut?

Ursprungligen av tannerfalk:

Liksom inte det som är grejen.
Se den bifogade filen så förstår du att det fortfarande ser ut som 3.X och inte 4.X

Ursprungligen av tannerfalk:

Se den bifogade filen så förstår du att det fortfarande ser ut som 3.X och inte 4.X

Du får nog förklara hur du tycker att det borde se ut - vad det är som du tycker är fel - annars är det svårt att veta vad du menar.

Du kan flytta runt knapparna själv.

Högerklicka och välj "Customize toolbar...".

Har två mackar till, och de ställde automatiskt om knapparna i Mail vid Snow Leopard installationen. Men inte på min iMac.

Hur som helst så verkar det helt klart som att ni har helt rätt att det bara är att flytta knapparna...
tackar

1
Bevaka tråden