Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går inte att slänga bort fil från Nordeas e-leg.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rubriken säger det mesta, kan alltså inte slänga bort filen AgmIIMac 1.5 från Nordea. Förslag på hur jag får bort den? Har provat: starta om, tömma papperkorgen (faktiskt ) säker papperskorgstömning, ta ur den ur pappersk. o slänga den igen. Inget av detta funkar.

Och att hålla ner alt-tangenten när du väljer att tömma har du förstås redan försökt?

Mitt favorittrick är att öppna Terminal.app, skriva "sudo rm " utan citattecken, och sedan dra in den trilskande filen i terminalfönstret.

Tryck retur, ditt lösenord och retur igen. Sedan är filen borta.

Hade inte provat med Alt men det hjälpte inte, provade med terminalen men den säger bara "command not found", och sen händer inget mer.

Problemet löst! Laddade ned Graveyard och vips så var filen borta. Kan nämnas att Appdelete gick bet på detta.

Ursprungligen av monkey_man:

Problemet löst! Laddade ned Graveyard och vips så var filen borta. Kan nämnas att Appdelete gick bet på detta.

Tack för tipset. Jag hade samma irriterande problem!

Graveyard löste problemet

Ursprungligen av monkey_man:

Problemet löst! Laddade ned Graveyard och vips så var filen borta. Kan nämnas att Appdelete gick bet på detta.

Hade samma problem men Graveyard löste problemet , bra tips.

1
Bevaka tråden