Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Spotify Mac Remote

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag hoppas att jag skriver på rätt ställa och att jag inte har missat något så att det inte redan är frågat men jag kör..

Jag äger en Apple remote och ett spotify konto och vill att detta skall fungera:
TheMacBox Spotify Mac Remote
Men det gör det inte, jag har försökt 12 gånger men fungerar fortfarande inte, länken finns inte i datorn [your home directory]/Library/Application Support/SIMBL/Plugins/
Jag kommer till Application Support/ men inte längre....hur börjar man om från början och kan någon guida mig igenom denna som vet hur man gör?

obs..jag är en switcher..sedan 4 mån tillbaka

Ursprungligen av Ludde57:

Jag kommer till Application Support/ men inte längre....

Om det inte finns en "Plugins"-mapp i "SIMBL"-mappen så får du själv skapa en sådan mapp.

Och om det inte finns någon "SIMBL"-mapp i "Application Support" så får du först skapa den.

Förtydligade rubriken lite. Försök alltid sätta en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om. (Tidigare rubrik: "Apple remote")

Flyttade tråden från "Hårdvara - Kringutrustning" till "Mjukvara - Övrig programvara", för det är ju inget hårdvaruproblem - det är ju plugin-programmet som är problemet.

/Mod

Tar detta som en allmän tråd om problem för smr

Är det någon som har fått det att funka med den senaste uppdateringen av spotify? Det måste ju gå att ändra koden eller något. Jag har försökt kontakta personen bakom utan resultat. och nu är jag i desperat behov av smr!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-06 19:00

Hej,
har spotify 0.3.22 revision 58421 och SIMBL 0.8.2 och Spotify MacRemote från TheMacBox Spotify Mac Remote, men nu när jag försöker starta Spotify får jag meddelandet
"SIMBL Error
Spotify 0.3.22 (v58421) has not been tested with the plugin SpotifyRemote (null) (v1.0). As a precaution, it has not been loaded. Please contact the plugin developer (not the SIMBL author) for further information."

Har någon koll på vad man kan göra nu?

Tack!

Ursprungligen av tomsart:

Hej,
har spotify 0.3.22 revision 58421 och SIMBL 0.8.2 och Spotify MacRemote från TheMacBox Spotify Mac Remote, men nu när jag försöker starta Spotify får jag meddelandet
"SIMBL Error
Spotify 0.3.22 (v58421) has not been tested with the plugin SpotifyRemote (null) (v1.0). As a precaution, it has not been loaded. Please contact the plugin developer (not the SIMBL author) for further information."

Har någon koll på vad man kan göra nu?

Tack!

De har fixat det nu, gå in på TheMacBox Spotify Mac Remote och ladda ned den nya bundeln.

Jag fick samma error code som dig så jag mailade dem och jag fick svar idag om att de nu har fixat det. Jag provade att installera och det fungerar precis som det ska!

Senast redigerat 2010-01-08 23:41

Jepp Kan inte annat än att bekräfta, fick också mail av dem. Nu ska allt funka, återkommer med en edit om ifall det funkar eller inte

EDIT:

Funkar helt perfekt! <3 SMR

Kan säga att det kommit en ny version av Spotify remote idag.

1
Bevaka tråden