Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många har vit iPhone med invisible shield?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur många av er här har en vit iPhone med invsible shield? Jag undrar om det är så att alla vita iPhones blir gultonade av att ha invsible shield eller om det är så att bara vissa har otur? Jag känner att jag har beslutsångest när många säger att den blir gul och att ni inte är nöja med den.

Varför inte köra IS på framsidan och ett hårt baksideskydd för baksidan?

Eller IS och ett läderfodral? Ja, kombinationerna är oändliga.

Ursprungligen av iphonebutiken:

Varför inte köra IS på framsidan och ett hårt baksideskydd för baksidan?

Eller IS och ett läderfodral? Ja, kombinationerna är oändliga.

Ville göra ha iPhone så "naken" som möjligt.

IS blir gul när den blivit för varm eller för gammal. Min har fortfarande rätt färg, dvs ingen färg. och de är efter 6 månader.

Ursprungligen av lurefiix:

IS blir gul när den blivit för varm eller för gammal. Min har fortfarande rätt färg, dvs ingen färg. och de är efter 6 månader.

Tror du att det blir för varmt att ha en mophie juice pack på telefonen?
mophie - iPhone Battery, iPod Cases, iPhone accessories and more!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-01-06 14:05
Ursprungligen av iPoduser:

Tror du att det blir för varmt att ha en mophie juice pack på telefonen?
mophie - iPhone Battery, iPod Cases, iPhone accessories and more!

Nja, jag skulle inte prova. Inte pga värmen (det varnar iPhone för) utan pga risk för dålig radiosignal. Jag tror att antennerna kan skärmas en del av paketet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-06 15:24
Ursprungligen av kenjon:

Nja, jag skulle inte prova. Inte pga värmen (det varnar iPhone för) utan pga risk för dålig radiosignal. Jag tror att antennerna kan skärmas en del av paketet.

En sån vill jag ha...asball!

Behöver man IS på skärmen? Jag har haft iphone i 2 år och och aldrig haft skärmskydd och är inte speciellt pedant med telefonen heller...jag har inte en repa.

1
Bevaka tråden