Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Packa upp .rar Archive filer?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ngn som har tips på bra fungerande uppackningsprogram för .rar archive filer? Testat många men inga vill fungera

Ursprungligen av AndersPH:

Ngn som har tips på bra fungerande uppackningsprogram för .rar archive filer? Testat många men inga vill fungera

Du skriver att du testat många, berätta gärna vilka så slipper vi rekommendera program du redan testet.

Sen är du säker på att du har alla filer till rar-arkivet? Saknar du någon fil eller har inkompletta filer kommer du inte att kunna packa upp oavsett vilket ptogram du använder dig av.

UnrarX är ett bra program.

Om det inte funkar är det mer sannolikt att det är fel på rar-arkivet än att det är fel på programmet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-31 18:21
Ursprungligen av marcushedenstrom:

UnrarX är ett bra program.

Om det inte funkar är det mer sannolikt att det är fel på rar-arkivet än att det är fel på programmet.

Instämmer.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-12-31 14:53

troligen fel på filerna... testat unarchiver mfl...

Jag märker att Unachiever ibland klickar, medans UnrarX klarar biffen !
Vet inte varför men Unrar fixar det hela, inte lika snyggt och inte lika snabbt - men det funkar.
(och det är väl det som får räknas)

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-31 19:24

The unarchiver för de flesta filer. Om någon fil strular unrarx.

//Rob

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-01-02 10:01

rar/unrar i konsoll... oslagbart!

unrar x sökväg/till/din(a)/filer/filnamn.rar /destination/dit/du/vill/packa/upp

obs, är ditt arkiv i fler en en fil, t.ex. .rar .r01 el, part01 part02 osv så hoppar den automatiskt över till nästa fil

EDIT: Jaja, jag är Linux/Unix håmå... konsoll <3

Kör du unrarX så står det ju i programmet vad som är fel när man försöker packa om nåt o de inte fungerar..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-01-02 21:43

Står även i unrar för konsoll, om jag inte missminner mig så bygger unrarx på just den binären... rätta mig om jag har fel..

1
Bevaka tråden