Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstig telefonsymbol i menyn.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2009-12-25 16:55

Hej

Efter att ha installerat ett usb modem ifrån 3 så fick jag förutam massa konstiga inställningar som lsa sig över min airport och alla andra anslutningar även en symbol i from av en telefonlur med kopplings liknande sträck ovanför. Vad är detta? Jag blir tokig på såndanthär och undrar om en återställning är det enda rätta? Vad kan det vara? Jag läste om PPP och liknande men jag vet inte.

Tack för tippsen.

Jag bifogar en print här: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

  • Administratör
  • Lund
  • 2009-12-25 19:00

ta bort den under nätverksinställning. högerklicka på den för att öppna nätverksinst.
du ser vilken den är.
använd zapapp eller apptrapp för att få bort alla extrefiler som lagts till av 3

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2009-12-26 00:05
Ursprungligen av Numon:

Hej

Efter att ha installerat ett usb modem ifrån 3 så fick jag förutam massa konstiga inställningar som lsa sig över min airport och alla andra anslutningar även en symbol i from av en telefonlur med kopplings liknande sträck ovanför. Vad är detta? Jag blir tokig på såndanthär och undrar om en återställning är det enda rätta? Vad kan det vara? Jag läste om PPP och liknande men jag vet inte.

Den där luren tycker jag är bekväm att använda när jag kopplar upp respektive ner anslutningen.

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-12-26 00:10

Eller varför inte hålla ner Äpple (kringla) och dra den ur menyraden. Funkar bra.

Sean så vill jag slå ett slag för att posta bilder direkt i forumet istället för att länka till Rapidshare. Jag skulle gissa att svarsfrekvensen hade vart högre då.

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2009-12-26 01:29

tack. jag fick bort den med kringla. zappa mappen med luren försvann inte då. Iaf drog bort den och det funak. Beträffar direktlänka bilder vet jag inte hur man gör så sry. Men iaf nu är det löst och tack!

Vad är den till för och hur lägger man in den igen?

  • Administratör
  • Lund
  • 2009-12-27 12:21

koppla upp och ner om du hade tänkt att använda din 3g dongle igen

1
Bevaka tråden