Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stört omöjligt att exportera film

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-12-19 15:39

Jag har skapat mycket korta filmklipp vilka jag har redigerat men jag får alltid samma felmeddelande varje gång jag vill exportera en film i iMovie:

The movie could not be exported because an error occured. (-2166)

Vad kan jag göra? Jag har sökt efter felet på Apples hemsida men jag får upp babkes o ingenting.

Tack på förhand för alla förslag!

Exporterar du genom Quicktime (med egna inställningar), eller använder du något av de förvalda alternativen under "dela"- med kompabilitet för t ex YouTube, iPhone, MobileMe etc....?

Vad är det för källmaterial du importerat? Valde du att låta iMovie "optimera" filerna?

Det finns en enkel drag&drop lösning på ditt problem:
Sort Safari's bookmarks | E-mail and Internet | Mac OS X Hints | Macworld

  • Medlem
  • 2009-12-21 12:31
Ursprungligen av AndreeMarkefors:

Exporterar du genom Quicktime (med egna inställningar), eller använder du något av de förvalda alternativen under "dela"- med kompabilitet för t ex YouTube, iPhone, MobileMe etc....?

Vad är det för källmaterial du importerat? Valde du att låta iMovie "optimera" filerna?

Jag har testat med alla förval men inget av dem funkar. Samma resultat...

Ursprungligen av hummel:

Det finns en enkel drag&drop lösning på ditt problem:
Sort Safari's bookmarks | E-mail and Internet | Mac OS X Hints | Macworld

Jag hajar inte riktigt. Ska jag låta Safari exportera mina filmer i iMovie?

Jag förstår att du inte hajar, jag svarade på ett inlägg om bokmärken och inte detta.

  • Medlem
  • 2009-12-22 13:50
Ursprungligen av hummel:

Jag förstår att du inte hajar, jag svarade på ett inlägg om bokmärken och inte detta.

Så jag ska bara ignorera det du skrev?

1
Bevaka tråden