Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur använder ni Bento?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Skulle vara jättekul att veta vad ni använder Bento till. Helt klart ett trevligt program som kanske har fler användningsområden än min fantasi klarar av att lista ut. För kontakter och projekt/uppgifter föredrar jag andra alternativ.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2009-12-10 18:55
Ursprungligen av Niklas99:

Hej!
Skulle vara jättekul att veta vad ni använder Bento till. Helt klart ett trevligt program som kanske har fler användningsområden än min fantasi klarar av att lista ut. För kontakter och projekt/uppgifter föredrar jag andra alternativ.

Jag håller med om att det hade vart kul att få reda på vad folk använder Bento till. Själv använder jag det till att lagra recept och hålla koll på hus som jag funderar på att köpa.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-10 04:07

Jag har DVD-register, med omslagsbilder. Och lite småsaker. CD-register kommer troligen att göras, sen får man väl sätta igång med böckerna. Det finns många användningsområden utöver detta också..

Ovanstående tre inlägg har flyttats hit från en annan tråd.

/Mod

  • Medlem
  • 2010-01-10 15:10

Sedan 12-årsåldern har jag skrivit ner vilka böcker jag har läst på en lista. Det är ett utmärkt sätt att komma ihåg litteratur som man läst för flera år sedan - det räcker egentligen med att få se titeln på listan. Det började som ett Word-dokument, gick efterhand över till Excel och har nu hamnat i Bento. Med iPhone-appen har jag alltid med mig listan och kan alltid tipsa om böcker jag läst när folk frågar, vilket händer ganska ofta. Det är också kul att filtrera och sortera efter olika kriterier. Dessutom är det - av någon anledning - ett incitament att läsa ännu mer.

1
Bevaka tråden