Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Digital Inn och 99mac lanserar medlemsshop

Tråden skapades och har fått 27 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Onsdagen den 9:e December lanserar Apple-återförsäljaren Digital Inn en medlemsshop för 99mac medlemmar

Återförsäljaren Digital Inn har fått en raketstart med Apple Premium Reseller certifiering, två nya butiker i Linköping och Örebro och prestigefyllda titeln "Apple Reseller of the year 2009". Nu tar VD Piotr Fernandez ett steg vidare och öppnar en webshop endast för 99mac medlemmar.

Piotr berättar: "Vi tror att genom att gå ut via Sveriges i särklass bästa mac community, skapar vi en helt ny förutsättning för försäljing. Vi lever och andas Apple och med de de kreativa och kunniga 99mac medlemmarna kan vi åstadkomma en en ny tid för online försäljning. Vi hoppas och tror att vi tillsammans kan hjälpa nya som gamla macanvändare att välja produkter som passar deras ändamål ännu bättre."

Butiken lanseras under Onsdagen under en liten ceremoni i Örebro där Martin & Arvid från Mantaray finns på plats för att klippa rött band och dricka bubbeldricka.

VIP inbjudan
Inför lanseringen har vi öppnat dörren för dig som är 99mac veteran:
Digital Inn medlemsshop

99mac veteraner har en speciell rabatt som dras när du placerar produkter i kundvagnen. Order på över 1000kr är fraktfria!

Frågor & Svar
Ställ gärna frågor - allt mellan himmel och jord! Vi kommer använda inläggen i en kommande FAQ.

Trevligt!!!

Ja, pressa priserna!!! 99% rabatt.

And we're back!

HeJ Veteraner,

Jag hoppas att vi tillsammans här börjar resan mot "Apple Online Reseller 2010", jag behöver er och lovar att på bästa möjliga sätt bidra från vår sida. Resan kommer säkert guppa en del, feedback och support från er är ovärderlig.

Tveka inte höra av er till mig direkt, p@digitalinn.se, eller på Digital Inn Forumet.

Som extra krydda kör vi mac mini 2,26 för 5.499 ink moms till i morgon 14:00. Ha översikt för att leveransen kan ta ett par dagar, beroende hur många som beställer!

Köp direkt:
http://store.99.se/Mac-mini-MC238S/A.html

/P

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-09 01:14
Ursprungligen av Piotr Fernandez:

HeJ Veteraner,

Jag hoppas att vi tillsammans här börjar resan mot "Apple Online Reseller 2010", jag behöver er och lovar att på bästa möjliga sätt bidra från vår sida. Resan kommer säkert guppa en del, feedback och support från er är ovärderlig.

Tveka inte höra av er till mig direkt, p@digitalinn.se, eller på Digital Inn Forumet.

Som extra krydda kör vi mac mini 2,26 för 5.499 ink moms till i morgon 14:00. Ha översikt för att leveransen kan ta ett par dagar, beroende hur många som beställer!

Köp direkt:
http://store.99.se/Mac-mini-MC238S/A.html

/P

Dags att justera forumreglerna ang. reklam?

Yes!!

Ursprungligen av Yes:

Dags att justera forumreglerna ang. reklam?

Nej, varför det? Läs forumreglerna en gång till... Speciellt den sista delen av den här meningen:
"11. Det är inte tillåtet att marknadsföra egen eller andras näringsverksamhet genom forumet utan tillstånd ifrån forumledningen."

Kul!

Utfyllnad.

Näe, har ni tagit bort "Testprodukt"? Jag ville ju ha en sådan för 10 kr, var lite nyfiken på vad det skulle ligga i paketet jag fick hem.

Snygg store annars.

Skall bli roligt att följa utvecklingen på denna "nya butik". Kommer helt säkert att kolla in när det är dags igen. Lycka till.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-08 23:54

Jag som precis ska köpa ett nytt batteri till sambons 15" MBP, vore ju kanon om ett sådant skulle finnas att beställa i webshoppen!

Så, då har man shoppat lite julklappar till fästmannen.

Härligt att det lönar sig att vara enträgen, ihärdig, lojal och andra sådana där ord.

Tacka vet jag Norrland!

Första orden lagt, allt verkar funka bra!

För sent att skicka nu men i morgon hör vi av oss!

/P

Perfekt tajming när jag sitter och kollar julklappar

Vad trevligt!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-12-09 06:34

Kul! Något jag skulle vilja hitta i shopen är kläder, riktigt fina 99- och Mac- kläder. Ja, kanske också väskor, skärp, mm. Allt för att kunna visa var man liksom "hör hemma"

Ursprungligen av Eva:

Kul! Något jag skulle vilja hitta i shopen är kläder, riktigt fina 99- och Mac- kläder. Ja, kanske också väskor, skärp, mm. Allt för att kunna visa var man liksom "hör hemma"

Det var ett bra förslag! Ska se om vi kan trolla lite med knäna redan denna vecka

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-09 07:42

Nice!

  • Medlem
  • 2009-12-09 08:28

Men oh så fint!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-09 08:31

Kul!

Då har vi åkt tåg till Örebro och ätit en god lunch. Sitter och fixar lite här inför lanseringen!

+1 på 99-tshirts!

Sånna fina som en del av administratörerna haft:

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-12-09 15:17
Ursprungligen av staed:

+1 på 99-tshirts!

Sånna fina som en del av administratörerna haft:

Jag vill också ha!

Kul
Synd att jag inte visste att något var på gång - köpte av mig under Black Friday
Men det kommer väl nya behov, riktiga eller skapade

Kollat runt lite. Verkar vara riktigt bra priser. I alla fall Minin är billigare än på Apples Edu-store. Bra jobbat!

Nu har vi skålat i lite Champagne skänkt av Apple själva och det börjar bli dags för lansering!
Kommer en nyhet i vanliga forumet snart så jag tar och stänger denna tråd.

1
Bevaka tråden