Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hantera vilka filer du vill i iPhone

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Programmet Here, File, File! må ha ett underligt namn. Men applikationen kommer, förutsatt att Apple godkänner den, att revolutionera hur vi hanterar våra egna filer i iPhone.

Egentligen räcker det med att se demofilmen (se nedan) för att förstå det hela. Så ta och gör det.

Kolla mer här.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iDXnYMoQB_c&color1=0..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iDXnYMoQB_c&color1=0..." type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>

Verkar väldigt intressant. Bara vänta och se när det kommer om det är så bra som det ser ut som.

Hmm, vore väldigt praktiskt om Screen Sharing också var inbyggt i samma program. Går väl visserligen köra någon VNC-variant, men bra att ha allt samlat i en app :). Ser intressant ut, denna får man hålla koll på.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-12-07 23:11

Det lutar till att jag kanske kommer köpa ett program i appstore ändå

Hoppas bara att det inte kommer att bli svindyrt. Jag skulle gärna köpa appen om det var en rimlig peng det handlade om, men jag känner inte att jag har så stort behov att jag skulle lägga flera hundra på appen.

Hmmz, ska bli kul att se om Apple släpper igenom den här appen. Det här känns som en idé som apple kanske grämer sig över att de inte lagt in i luren själv

Ursprungligen av PeeMaN:

Hmmz, ska bli kul att se om Apple släpper igenom den här appen. Det här känns som en idé som apple kanske grämer sig över att de inte lagt in i luren själv

Är bara vänta, så kollar dom hur det säljer sen köper dom upp företaget

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-12-08 15:20

Sweet. det jag finner mest ironiskt är att jag satt på spotify och valde att låten "Making me nervous" skulle vara nästa på queue, och vipps så kommer den i detta youtube klipp, snacka om att jag blev förvånad! ;D

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-08 17:36

Fan va bra, nu är det bara tvärt om kvar - hur styr man sin iPhone via datorn.

Eller så ser dom hur det säljer, utvecklar sin egen variant och lägger in i iPhone OS 4.0. Så blir alla som köpt originalet sura

Ursprungligen av staed:

Eller så ser dom hur det säljer, utvecklar sin egen variant och lägger in i iPhone OS 4.0. Så blir alla som köpt originalet sura

Utan att vara programmerare själv, men med lite insyn i programmerar-kretsen kan jag säga att det finns vissa programmerare som har ideér men är rädda för att just detta kan komma att hända.

Ursprungligen av PeeMaN:

Utan att vara programmerare själv, men med lite insyn i programmerar-kretsen kan jag säga att det finns vissa programmerare som har ideér men är rädda för att just detta kan komma att hända.

Ja dom kan ju påstå att det var nått dom hade gjort redan tidigare och var med i planerna över 4.0

Ursprungligen av acidflash:

Ja dom kan ju påstå att det var nått dom hade gjort redan tidigare och var med i planerna över 4.0

Precis, det finns ju flera anledningar till att programmen som ska in i appstore ska godkännas. Den som tror att det bara är "för att skydda oss användare" får nog tänka ett steg till. Jag menar Apple vill ju helt klart utveckla sin produkt och varför då låta programmerare få bit av kakan när ett visst program eller liknande kan komma i telefonen som standard?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-12-09 19:28
Ursprungligen av PeeMaN:

Precis, det finns ju flera anledningar till att programmen som ska in i appstore ska godkännas. Den som tror att det bara är "för att skydda oss användare" får nog tänka ett steg till. Jag menar Apple vill ju helt klart utveckla sin produkt och varför då låta programmerare få bit av kakan när ett visst program eller liknande kan komma i telefonen som standard?

Låter som en konspirationsteori. Finner det lite skrattretande att man som programmerare inte skulle skapa av rädsla för att någon annan skulle sno ideén :/

  • Medlem
  • Kungsör
  • 2009-12-09 08:18

Synd bara att man inte har en Mac

1
Bevaka tråden