Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Billigt Headset till iphone!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-06-22 19:37

Såg att MrGizmo säljer ett par headset till iphone för 195kr
Iphone inear. Nån som prövat dem?
iPhone & iPod tillbehör - MrGizmo

(De har också orginal headset för 349kr, Billaddare för 45kr, Hörlursadapter för 29kr, Dessutom en hämtbutik i Stockholm!):)

  • Administratör
  • Lund
  • 2009-12-07 22:51

det står original på hemsidan. jag undrar. ngn som vet?

Räkna med att allt är kinaimport.

Jag tar mitt kina-bröte från DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping (Page 1) , billigare.....

  • Medlem
  • Borås
  • 2009-12-08 06:15

De där lurarna ser iallafall på bild ut som lurar man kan köpa från eBay för 1-5 dollar inklusive frakt.

Kolla, de använder till och med samma bild!

New stereo inear headset headphone for iPhone 3G 3GS - eBay (item 320437095216 end time Dec-16-09 09:44:59 PST)

Just sådana där har jag beställt från eBay mest för att testa - kan ju leverera ett omdöme när de behagar komma. Enda (!) anledningen att beställa från MrGizmo skulle för mig vara att de levereras snabbare än de 3-4 veckor som det tar från Hong Kong, men då skulle jag ändå välja t ex Koss iSpark för 345:-, prisskillnaden från 195:- är för liten. Nästan 200 kronor är alldeles för dyrt för piratvaror med oklar kvalitet och ursprung.

Åkt på en del Goa grejer från den här sorten firmor.

"Ja, det är original, det står Sony Ericsson på dem"

fick hem lurarna, visst stod det SE på dem, nästan samma grå färg med.
Öronpluttarna var liiite sladdrigare - och efter 10 dagar gick den tunna kabeln av alldeles brevid öronplutten.

Där såg man tydligt - kopia, billig ledare, hård och styv. Bryts.
Original har flätade kablar, otroligt mjuka, går inte av.

Efter den fadäsen har jag aldrig satt fem spänn i ens på den som säger att det är original.
- klart det är original, det sitter ju ett äpple på dem... Visst....

1
Bevaka tråden