Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart blivande Pappa, är detta att gå för långt ? :)

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Japp snart blir man Pappa det kanske är dags när man snart är fyllda 33.
Jag tänkte ju ge det lilla livet en bra start i Livet och vad kan man inte mer som nyfödd önska sig än att få bära en Mac Body!

:):)

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-11-29 09:48

Tycker det är hel rätt

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-11-29 10:03

Ser fint ut

Cool!

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-11-29 12:35

Sweet!
Vart hittade du dessa kläder? Har nämligen en systerdotter som jag tänkte skall få växa upp i ljuset (har hittat lite på thinkgeek.com med som troligen kommer beställas inför julen)

Ursprungligen av Drakfot:

Sweet!
Vart hittade du dessa kläder? Har nämligen en systerdotter som jag tänkte skall få växa upp i ljuset (har hittat lite på thinkgeek.com med som troligen kommer beställas inför julen)

Jag beställde härifrån, dock trycker de inga loggor!
Babykläder, Barnkläder, baby, Body, Häftiga, Tryck, Döskallar, Döskalle, Eldflammor, pirater

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-11-29 18:04

Snyggt! Jag ska också köpa lite fina Mac-kläder till en kommande baby. Jag ska nämligen bli mormor
Dom här sparkdräkterna är väl fina iPod Baby Clothes - Cool Baby Clothes from iPop My Baby

Det skall böjas i tid, det som krokigt skall bli!

Sedan kanske tröjan med Windows kan stavas: "Windows? Bluärrrgh!"

Jag tycker personligen att det är helt ok att vara för något, däremot uppfattar jag det ofta som lite stötande då man låter barn vara bärare av negativa känslor, dvs. vara emot något.

Jag tycker det lätt ger intryck av barn som accessoarer, dvs. som något som ska uttrycka föräldrarnas livsstil och intressen.

Nu är ju det helt inom det harmlösa området, men för egen del tycker jag inte ens det är kul, utan tvärtom.

Ett tips; alla som vill köpa babykläder till er; säg till dem att de INTE behöver köpa i storlek "nyfödd". Annars har man hur mkt kläder som helst första månaden - sen har man ingenting...
Bättre att plutten har ngn fin gåva på sig under det första året.

Ursprungligen av Goflorp:

Ett tips; alla som vill köpa babykläder till er; säg till dem att de INTE behöver köpa i storlek "nyfödd". Annars har man hur mkt kläder som helst första månaden - sen har man ingenting...
Bättre att plutten har ngn fin gåva på sig under det första året.

Tack för tipset!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-30 16:35

Ja, det är att gå för långt… men va f-n, kör på!!

- Torkel

Det kan vara ett bra tips till alla; både de som blivit föräldrar och de som har vänner som just blivit det.

Första dagarna hemma vill alla komma och hälsa på, titta och klämma, jämföra näsor etc.
Alla har då med sig någon gåva.
Resultatet brukar bli; massa kläder till de en två första månaderna. Därefter får man springa och handla en massa saker....

När man bror fick en liten sa jag och frugan. Vi kan la komma om ett par veckor.
Sedan var frun och handlade kläder för ungefär en tremånaders baby.
Gissa om det gick hem?

Jag fixade också ett par presentkort på "fixa-saker-som-tar tid"
"En stor köra-till-tippen-runda"
"En storstädning av garaget"
"två biltvättar"

och liknande. Allt för att de skulle få syssla med de som de SKULLE göra, vara föräldrar.
Det var ju knappt de hann med det....

1
Bevaka tråden