Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleStore Black Friday är här (midnatt Torsdag)

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag får "Well be back soon". Funkar länken i första inlägget för någon?

Kringla r!

  • Medlem
  • 2009-11-27 00:32

Nix, stendött!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2009-11-27 00:34

för segt, jag ger upp o kramar kudden istället, godnatt

  • Medlem
  • 2009-11-27 00:40

Då är vi två!

  • Medlem
  • Hjo
  • 2009-11-27 01:01

nu då

...är det igång

äntligen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-27 01:19

bara så ni vet: man kan EJ kombinera student + black friday-rabatten, och studentrabatten är fortfarande bättre än black friday.

låna ett studentkonto (eller egentligen behövs bara länken - Apple bryr sig sedan inte om vem som beställer) istället för att kriga för denna meningslösa rabatt, bara ett tips.

Så! Nu har jag gjort mitt köp. Det blev bara iWork men det räcker gott o väl. Ska ersätta mitt gamla krånglande Office 2004 och med 269 kronors rabatt passar det mig alldeles prima. Har testat iWork tidigare och tyckt att det var riktigt trevligt att använda.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Så! Nu har jag gjort mitt köp. Det blev bara iWork men det räcker gott o väl. Ska ersätta mitt gamla krånglande Office 2004 och med 269 kronors rabatt passar det mig alldeles prima. Har testat iWork tidigare och tyckt att det var riktigt trevligt att använda.

Vet du om man får serienumret med e-post? Eller skickas kartong med DVD hem i brevlådan (som med Snow Leopard)?

Ursprungligen av Snabeldrake:

Vet du om man får serienumret med e-post? Eller skickas kartong med DVD hem i brevlådan (som med Snow Leopard)?

Det är nog kartong. Har sett att man kan välja elektronisk variant men eftersom Apple inte ger någon rabatt på det (borde vara billigare att ladda ner då man inte får skivor eller ev. manualer) så var det inget jag valde nu. Såg dessutom meddelandet längst ned att det skickas med bud så kartong är det säkert :).

Härligt att fynda: 558kr och gratis frakt med leverans till dörren yay

Min beställning:
MBP 13"
Remote
iWork
Photoshop Elements

Intressant, andra länder Australien och Nya Zeeland har samma pris (ganska kassa rabatt men ändå) på det trådlösa tangentbordet och magic mouse. Vi i Sverige och Europa verkar det som har det inte. Nåja, jag har möjlighet till studentrabatt så jag hoppar nog över detta.

Senast redigerat 2009-11-27 05:36
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-27 06:12

25 kr rabatt på Magic Mouse (i NZ). Nja, det får vara tror jag.

Synd att man köpte en MBP 15" förra fredagen...

Bevaka tråden