Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleStore Black Friday är här (midnatt Torsdag)

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .

AppleStore meddelar att man kommer hålla ett specialevent på fredag den 27:e November kallat Black Friday även i år. I mailet utlovar man superpriser på ett urval produkter så det kan vara värt att hålla hårt i plånboken några dagar till om du går i köptankar!

99mac kommer presentera ett urval av Black Friday produkterna och jämföra priser på fredag i en egen diskussionstråd!

Här hittar du AppleStore Black Friday information

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-23 11:21

Tack för tipset!

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-11-23 11:46

Intressant
Passande nog får man lön samma dag, tråkigt för alla de som väntat sig julklappar av en dock

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-23 12:04

Tack för infon. Är alltid sugen på lite Apple prylar. En färgglad iPod Nano i julklapp skulle inte sitta fel.

Hoppas på en kanon deal med Apple

Ursprungligen av CUBEIS:

Tack för infon. Är alltid sugen på lite Apple prylar. En färgglad iPod Nano i julklapp skulle inte sitta fel.

Hoppas på en kanon deal med Apple

Svårt och veta vad det blir för rabatter i år. Men förra årets black fridag diskuterades ganska flitigt. http://www.99.se/nyheter-mac/254899-applestore-black-friday-aer-haer.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-23 14:11

Är på väg att köpa en iMac men ser att historiskt har rabatten på modellen jag vill ha legat på $101. Tveksamt om det är värt att vänta, har en reserverad hos Macsupport redo för upphämtning efter jobbet idag.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-23 16:32

Här står de lite om vad de är för rabatter i USA iaf. Bara o hoppas de blir samma här då

Are these Apple's 2009 Black Friday deals? | Crave - CNET

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-23 18:25
Ursprungligen av Minto0:

Här står de lite om vad de är för rabatter i USA iaf. Bara o hoppas de blir samma här då

Are these Apple's 2009 Black Friday deals? | Crave - CNET

Ofan, nu blev det jobbigt. Var precis och hämtade en ny iMac hos MacSupport. Men den är bara för läcker för att lämna tillbaka. De hundralapparna man förlorar får man väl igen i form av ren njutning de kommande dagarna...

EDIT: Om man ska tro "faktabladet" som nu ligger på macrumors.com så handlar det om $101 rabatt på en ny iMac oavsett modell. Alltså precis som de senaste två åren.

Senast redigerat 2009-11-23 19:10

Hm, detta gäller alltså endast på applestore. Tänkte att det skulle vara trevligt om ställen som Humac i Karlberg kör på med blackfriday. Känns så lol att beställa en liten fjärrkontroll från nätet.

Ursprungligen av Linkert:

Hm, detta gäller alltså endast på applestore. Tänkte att det skulle vara trevligt om ställen som Humac i Karlberg kör på med blackfriday. Känns så lol att beställa en liten fjärrkontroll från nätet.

Japp - detta är endast på AppleStore!

Ursprungligen av Linkert:

Hm, detta gäller alltså endast på applestore. Tänkte att det skulle vara trevligt om ställen som Humac i Karlberg kör på med blackfriday. Känns så lol att beställa en liten fjärrkontroll från nätet.

Fjärrkontrollen tror jag ändå inte det blir någon rabatt på, så gå du och köp den i en butik.

Ursprungligen av Capeman:

Fjärrkontrollen tror jag ändå inte det blir någon rabatt på, så gå du och köp den i en butik.

Har hört att accessoarer ska få 10% rabatt.

Tror ni det blir någon rabatt på Mac Mini? Verkar ju inte som det blir nåt i USA iaf.

edit: Brukar bilden motsvara de produkter som det blir rea på? Minin finns med där iaf.

Får se om det blir en Macbook för tjejen nu på fredag, hon behövde nått sådant här för att komma till köp-beslut.

Lär väl bli olidligt lång leveranstid om det blir stor rabatt/köpfest

Får hålla ögonen öppna då, kanske en ny iPod Touch inför nästa resa :).

iWork blri det för mig iaf. Sedan om jag hittar något mer så är det ju bara bonus.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

iWork blri det för mig iaf. Sedan om jag hittar något mer så är det ju bara bonus.

Dito, en bra deal för 558,-

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2009-11-24 23:11

Ja, om de lämnar typ 15% off och fri frakt på den nya musen så slår jag nog till...

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-11-25 11:08

Är det bara jag som vid första överblicken på produkterna för "Laddning på resande fot" tänkte; WTF?!

Jag hoppas det inte bara är jag som ser det.

Ursprungligen av 2mkr:

Jag hoppas det inte bara är jag som ser det.

Ser vadå?

Och vad är kopplingen till trådens ämne, dvs Black Friday? Visst, man kommer till den sidan via Black Friday-länken, men Black Friday-priserna är ju inte släppta ännu, så detta är ju bara en bild av AppleStore idag.

Vet någon om det går att handla tex iMac 27" via CSN och även få ta del av Black Friday-priserna?
Tack på förhand

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-25 20:41
Ursprungligen av Musicman:

Vet någon om det går att handla tex iMac 27" via CSN och även få ta del av Black Friday-priserna?
Tack på förhand

föregående år har man fått välja på CSN eller Black-friday priserna, dvs. ej kunnat kombinera, och det är nog samma sak i år.

och klart som fan det gäller fram tills klockan 2359 på fredagen, något annat vore mycket konstigt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-26 14:04

Dan före shopparedan

Vad ska ni handla ? Jag älskar rea måste vara den kvinnliga sidan inom mig som talar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-26 14:09
Ursprungligen av CUBEIS:

Dan före shopparedan

Vad ska ni handla ? Jag älskar rea måste vara den kvinnliga sidan inom mig som talar

haha Jag tänkte köpa en VGA-adapter och en Magic Mouse till min MBP. Var tveksam till Magic Mouse först men efter att ha lekt ett par dagar med en till vår nya iMac måste jag säga att den är riktigt trevlig. Scrollningen med ett finger är helt klart överlägset när man har fått in den rätta touchen!

Sen blir det väl att passa på att köpa lite julklappar till familjen. I år har jag tur att många vill ha tillbehör till iPhone och iPod, smidigt att köpa allting från samma ställe samtidigt.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2009-11-25 18:02

undrar samma sak här, blir isåfall en macbook på fredag

Ironi
Jag tycker det är helt underbart när någon väljer att posta gigantiska bilder som fullständigt sväller över forumets naturliga ramar
Ironi

Själv hoppas jag att Black Friday gäller hela dagen och inte bara fram till tex 16 på eftermiddagen. Slutar jobbet vid 18 och vill hinna släpa mig hem och handla innan det hela är över...

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-26 14:26

Själv blir de en Magic Mouse och ett par Klipsch Image s4i för min del

edit: Kanske blir en remote me. Ja, o fortsätter de så här, så blir de ingen jul för resten av familjen för jag har haft min egen redan innan :S

AppleStore Black Friday börjar vid midnatt

Nu är det bara fyra timmar kvar tills AppleStore Black Friday börjar!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-26 20:40
Ursprungligen av Björnström:

Nu är det bara fyra timmar kvar tills AppleStore Black Friday börjar!

Uppsittarekväll...

lite julafton känsla för oss "vuxna"

Apple väcker barnet i mig ............. Tigern är redan vaken

I Australien är de redan igång. 132 aussiedollar rabatt på en iMac:
One-Day Apple Shopping Event - Apple Store (Australia)

Bevaka tråden