Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en knäppgök! :)

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Alingsås
  • 2009-11-23 12:13

Hej på er!
Ska försöka fatta mig kort, inte så lätt men jag gör ett försök!
Malin, -86:ans årsmodell, finlnadssvensk = pratar som ett mumintroll och kalls därför för "Mumin" bland vänner, bekanta och även på jobbet. Flyttade till Sverige -06, bott i Stockholm, Malmö men numer bor jag en bit utanför Alingsås där jag köpt en liten mysig röd stuga!
Jobbar som 2:a styrman på ett fraktfartyg, m/s Stena Forecaster, trivs bra med mitt arbete men har planer på att plugga vidare till kapten och sen läsa sjöfart & logistik så man kan få ett bra jobb iland med. Inte alltid så lätt att vara borta 4 veckor åt gången men att vara hemma 4 veckor, de är gött!

De 4a veckorna jag är hemma går till till att träna drag med mina hundar, tre Siberian Huskys, har även börjat tävla en del så åker runt om i landet för att tävla. Annars gillar jag fotografering och har en Canon Eos 450D som jag håller på att lära mig och försöka luska ut alla funktioner.

När jag gick i lågstadiet kom jag i kontakt med min första mac, brukade gå till mammas jobb efter skolan och vänta tills hon slutade och då fick jag sitta vid hennes dator, kommer ihåg det färggranna äpplet, det var en liten fyrkantig burk.
Gick flera år innan jag själv ägde någon dator men min bror köpte en PC och så har det även blivit för mig, men en Mac, det är ju liksom alltid en Mac! Lite finare och lite bättre! Så en sådan har jag alltid velat ha men det har inte bara blivit av men nu i år fick jag tummen ur och gick och köpte mig en Mac Book Pro.
Kan inget om datorer men kämpar på och försöker hänga med lite och nu verkar det ju som jag hittat stället jag kan vända mig till om jag har problem!