Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback kring hemsidan www.strandvagen.se

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha feedback kring hemsidan http://www.strandvagen.se. Det är en hemsida om Strandvägen i Stockholm, dess historia, företag och vad som finns där.

Med designen ville vi ge en hemtrevlig och ombonad känsla.
Tanken med hemsidan är att man enkelt ska kunna hitta vad som finns på Strandvägen och vilka olika tjänster som erbjuds. Den är för tillfället främst riktad till de som bor i närområdet men senare kommer en engelsk version och då kommer den även att rikta sig mot turister.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-19 14:18

Eftersom du frågar så kan jag inte låta bli att släppa bladet från munnen - det ser ut som en sida riktad mot 18åringar. Som en tacky nattklubbssida ungefär..

Nej, nej...det ser ut som en lägenhetsmäklarfirmas hemsida...eller en modesida...om det är bra eller dåligt vet jag inte. Absolut inte en nattklubbssida. Denna är ljus och luftig. Feminin. Jag tror att ev. kunder blir nöjda.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-11-19 14:53

Jag tycker den håller hög klass, framför allt valet av de ljusa färgerna och den "cleana" looken, kanske känns aningen ihopträngd dock.

Okej, tack för feedbacken. Är det något som ni tycker ska ändras eller "tas bort"?

Fortsätt gärna med mer kommentarer, är superbra att få feedback:D

Jag tycker det är en oerhört snygg och välgjord site. Inget att klaga på. Bra jobbat!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-26 14:36

Hej. Snygg sida, även om jag gärna kommenterar några detaljer.

Jag skulle ev. gjort de olika delarna eller "blocken" i sidan mer enhetliga (tittar i förstahand på startsidan). "Strandvägen idag" har en viss design med skugga under, "En promenad genom strandvägen" har ett litet annat utseende, medan "var på strandvägen" har guldram.

Tycker även den glittriga designen på den mindre, svarta navigationsrutan i vänsterspalten på vissa sidor, skär sig lite mot den övriga designen.

Snygg design överlag annars!

Tycker den är tillräckligt illustrerande för er målgrupp. Bra kombination av roliga tillägg också.

1
Bevaka tråden