Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone-version av Trillian äntligen släppt

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Trött på att ha en uppsjö olika applikationer för att hålla dig online i de olika chatnätverken?

Äntligen har Trillian släppts i en iPhone-version. För dig som inte känner till Trillian kan jag berätta att det enligt mitt tycke är den enda IM-applikation som kommer ens i närheten av iChat fast för Windows. Ett trevligt program således som nu också finns på App Store! Bland funktionerna finns stöd för Astra, AIM/iChat, ICQ, Google, Jabber, MSN, MySpaceIM och Yahoo. Trillian ska fungera utmärkt även för de som använder Edge.

Kolla mer här! Programmet kostar 38 kronor.

Såg att de håller på med en Mac version också.
Får hoppas att den blir bättre än vad som syns på skärmdumparna.

Har inte testat trillian på iPhone då jag enbart använder msn som IM.
Vet dock att det är smidigt på PC.

Jag tycker det här programmet mer eller mindre går bort i iPhoneversion eftersom det inte har stöd för Push Notifications. Det känns väldigt... 2008.

Ursprungligen av Capeman:

Jag tycker det här programmet mer eller mindre går bort i iPhoneversion eftersom det inte har stöd för Push Notifications. Det känns väldigt... 2008.

Jodå, det har push. Jag glömde att skriva det i nyheten bara.

Ursprungligen av Joacim Melin:

Jodå, det har push. Jag glömde att skriva det i nyheten bara.

Jaså? Jag tittade i App Store men såg inte att det stod något om det. Jag kanske missade det?

EDIT: Ser att det står att den har push på hemsidan plus att jag läste slarvigt i App Store. Jag tar tillbaka, verkar trevligt!

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2009-11-19 10:03

Finns ju redan en hel drös chatprogram med stöd för de flesta protokollen! Jag kör Nimbuzz. Det var gratis.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2009-11-19 13:26

Vilka fördelar har Trillian, förutom priset, om man jämför med t.ex BeeJive?

Hur bra fungerar den med Windows Live Messenger tro?

  • Medlem
  • Skara
  • 2009-11-25 08:43

jag kör med ebuddy o det verkar funka rätt bra än så länge... plus att det är gratis

1
Bevaka tråden