Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man ta bort en Entourage-uppdatering?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-18 06:29

I helgen uppdaterade jag till version 12.2.3 och efter det kan jag inte skicka mail alls! bara ta emot. Blir så trött på denna skiten! Kan man avinstallera sista uppdateringen bara eller hur, och i så fall hur gör jag! Vet inte varför det blivit som det blev men så är i alla fall fallet!

Mycket tacksam för hjälp.

Niklas

Nej, det går inte att avinstallera en enskild Office-uppdatering. Du får antingen gå tillbaka till en backup du tagit före uppdateringen, eller så får du ta bort Office helt, och installera om.

Men jag är ganska säker på att problemet inte beror direkt på 12.2.3-uppdateringen. Det är snarare något annat program eller tillägg du har i din dator, som inte fungerar ihop med 12.2.3.

Eller - eftersom du kan ta emot, men inte skicka - så skulle det kunna vara någon ändring hos din internet-leverantör som gör att skickandet stoppas.

Så om du berättar lite mer detaljer så kanske det blir lättare att komma med tips. Vad händer när du försöker skicka mail?

Du hade lagt exakt samma fråga i en annan tråd också. Korspostning är inte tillåtet, så det andra inlägget är raderat nu.

Jag har också förtydligat rubriken på den här tråden, och ändrat alla dina VERSALER i rubriken.

/Mod

Jag tror som Jesper, det är inte uppdateringen som är fel. Förmodligen är det vanliga felet med att du måste ha rätt utgående mailserver (SMTP) för den bredbandsleverantören du just nu är ansluten till.

1
Bevaka tråden