Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att skicka bild via Bluetooth

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-13 12:01

Hej!
Jag klarar av att parkoppla min Sony Ericsson W890i med min Macbook Pro (10.6.2) - och remotestyra datorn.
Men när jag försöker skicka en bild via bluetooth får jag upp "Anslutningen via bluetooth misslyckades".
Någon som vet varför?
Jag har testat olika bilder.
Tacksam för svar.
Hälsningar
/Macbrother in arms

EDIT:
Upptäckte nu att jag kan "Bläddra på enhet" på datorn, ta upp bildmappen i telefonen - och dra över bilder från den öppna mappen. What's going on?

Snälla döp trådarna vettigt.

Det finns en hel hög med Mobiler hos SE som "strular lite" med OS X.

Har du laddat ner iSync-plugin från SE själva? Under "Downloads" för telefonen.

Annars finns ju mobilefeisar som har pluginer till vissa modeller - som han tar betalt för

Som redan påpekats: Försök sätta rubriker som tydligt visar vad tråden handlar om!

Jag har nu ändrat rubriken. Den tidigare rubriken ("Bluetooth") sade ingenting om vad frågan egentligen gäller.

Och till Goflorp (och alla andra): När ni ser en dålig rubrik, klicka gärna på Rapportera, så får vi reda på att något behöver göras.

/Mod

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-13 13:17
Ursprungligen av scott:

EDIT:
Upptäckte nu att jag kan "Bläddra på enhet" på datorn, ta upp bildmappen i telefonen - och dra över bilder från den öppna mappen. What's going on?

Kan inte heller skicka bild från en gammal SE W810, men bläddra från datorn går ju lika så bra.

Just de där lite udda mobilerna jag nämnde, 800-serien är full av dem.

Men, kan man inte markera som favorit (ett hjärta), då har jag för mig det går bättre och man sklipper "okeja" varenda fil.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-17 07:17

Okej, ska bli bättre på att döpa trådar.
Orkar inte engagera mig mer i problemet. Det fungerar ju andra vägen som sagt. Även om det inte är lika smidigt.

1
Bevaka tråden