Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker revisor i Göteborg

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är på jakt efter en bra cert. revisor i Göteborg. Någon som har någon dem kan rekommendera?

Behöver hjälp med bokföring, löneutbetalningar och vissa skattefrågor.

En revisor gör inget av det där. Fråga här istället.

Och får du inte svar här är det nog en redovisningskonsult du ska söka efter, de gör det du frågar efter. I alla fall gör min det, men hon är tyvärr i sthlm.

Max

Jag är ganska säker på att dina frågor redan ställts och besvarats här på 99. Här finns även unik kompetens. I all blygsamhet så är det tex jag som ligger bakom denna site: Bokföra moms, skatter, utgifter och intäkter - Hem och jag har skrivit massor här på 99.se om bokföring, löner och skatter.

För övrigt är det en väldigt vanlig och utbredd missuppfattning att revisorer arbetar med sådana frågor som du efterlyser.

Det är ingen frågeställning jag söker i huvudsak utan någon som kan sköta ekonomin för mitt företag praktiskt - en ekonomitant liksom, typ "Bettan på Ekonomi" ;D

Ursprungligen av JonasEk1:

Det är ingen frågeställning jag söker i huvudsak utan någon som kan sköta ekonomin för mitt företag praktiskt - en ekonomitant liksom, typ "Bettan på Ekonomi" ;D

Då är det nog en bokföringsbyrå du ska ha!

Revisorer används främst av Aktiebolag för att upprätta årsbokslut och i större företag för "större" ärenden. Räkna med timkostnad på 1200kr/tim eller mer för revisorer i någon av dom stora revisionsfirmorna. En bokföringstant kostar nog 300kr/tim

Jag söker också en bokhållare i Göteborg, någon som sköter bokföring (löpande eller vid bokslut) samt deklaration för min enskilda firma. Inga tips?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-01-24 13:21

Den här anlitar jag och är mycket nöjd med.

1
Bevaka tråden