Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lång leveranstid på Cinema Display - nyheter på gång?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-11-11 14:44

Nån som hört om det är nya skärmar på gång? Beställde en Apple LED Cinema Display 24 tum för ett par veckor sen men den verkar slut överallt. På Apple Store står det "sänds inom 24 timmar" men det verkar inte vara så.

Beställde du på Apple Store, där det anges leverans inom 24 timmar, och du har fortfarande inte fått något leveransbesked efter två veckor? Då tycker jag att du ska kontakta Apple Store, och fråga varför det dröjer.

  • Medlem
  • 2009-11-11 15:17

Nä har inte beställt där utan genom vår leverantör. Men dom har kontaktat alla kranar, inkl Apple och får inget besked. Tänkte bara om nån hört något om nya produkter etc?

Ursprungligen av jonp:

Tänkte bara om nån hört något om nya produkter etc?

Inte före jul iallafall.

Apple har ju faktiskt gjort ett officiellt uttalande där de sade "Our holiday lineup is set", dvs inga nya produkter före helgerna.

Phil Schiller: No More Apple Products This Year [Update: Apple Called] - Phil Schiller - Gizmodo

Nej, det har inte varit några rykten om nya skärmar ännu.

  • Medlem
  • City
  • 2009-11-11 16:02

Var själv och handlade ett par i veckan och det verkar mest som att dom går åt snabbt. Kan säkert bero på korta inköpsserier.

  • Medlem
  • 2009-11-11 19:27

Tack för alla svar. Jag får helt enkelt jag på dom ännu mer med blåslampan....

1
Bevaka tråden