Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Manuell Synkronisering problem

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej , jag har en ipod touch och avänder självklart Itunes , vilket jag tycker är väldigt komplicerat men iallafall , jag har haft den i ca en månad och har lagt till låtar och mycket mer , men igår så bestämde jag mig att kolla runt i itunes och spana in inställningarna osv , som sagt så tycker jag det är komplicerat , så när jag såg : Hantera manuellt så track jag såklart på den . Sen visste jag inte hur jag skulle göra så jag struntade i det och avkryssade det , men sen kom det upp ett fönster som sa att om jag avkryssar det nu så kommer allting på min ipod ersättas av det som finns på datan just nu !??? och jag har raderat alla mina låtar och har de bara på Ipoden .
Så hur ska jag göra för att få tillbaka de gamla sättet att addera låtar,bilder,filmer osv !???

Oj nu blev det kanske lite onödigt långt men skulle uppskatta hjälpen !

men vafan får ingen hjälp ju !!

Ursprungligen av Pressarn:

men vafan får ingen hjälp ju !!

Ibland kommer massor av svar snabbt. Ibland tar det lite tid. Ibland blir det inga svar alls. Det är så det fungerar på ett forum.

Men att börja svära och gå på hjälper inte mycket...

Inte heller hjälper det att korsposta, och börja ställa samma fråga på flera ställen (och dessutom i helt fel trådar). Dina två andra inlägg med i stort sett samma fråga, i två andra trådar, är raderade nu.

Att sätta trådrubriker där man stavar hjälp med 8 ä, och avslutar med flera utropstecken och frågetecken, hjälper inte heller. Sådana rubriker ändrar vi alltid.

Men nu när både jag och du har smygbumpat den här tråden lite, så är det kanske någon som får syn på den, och kommer till din hjälp...

/Mod

Ursprungligen av Pressarn:

men vafan får ingen hjälp ju !!

Prova att söka på forumet. Det finns flera trådar kring det här.

ETT säkert sätt att få ALLA att totalt ignorera att du behöver hjälp är faktiskt att klaga på att man inte får någon (?!)
Det ser en del som lite drygt beteende, vi är ju här på vår fritid och gör det här helt utan löner eller annan ersättning. Vi hjälper för att vi VILL hjälpa.

Har du provat söka här på forumet.
Har du provat att kolla i iTunes inbyggda hjälp?

om du har din iPod på Autofill från vissa playlists, slår av det och sedan SLÅR PÅ DET IGEN komemr din iPhone skrika på dig att:

Nu har du autofyll på, nu kommer den radera det gamla som ligger där och fylla på med nytt material från de listor du valt att synca automatiskt.

Vilka är väl bara att läsa innantill. Kolla förslagsvis under fliken "Musik" på din iPhone (i iTunes då alltså), där står ngt i still med "Synca dessa playlists automatiskt"

1
Bevaka tråden