Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte ta bort eller lägga till låtar i iTunes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-10-31 20:18

hej. jag har ett problem.

formaterade min pc härom dagen, och tog således bort all musik (känns onödigt nu när spotify ändå finns).

installerade itunes och vill nu rensa lite bland mina låtar där. grejen är att jag ser alla låtar som finns på min iphone, men de är gråa och jag kan inte göra ngt! inte flytta, inte ta bort eller lägga till nya låtar.
någon som varit med om detta förut? jag sökt jättemycket, men hittar verkligen inget! tacksam för all hjälp, börjar bli lite tröttsamt nu..

Ovanstående inlägg har brutits ut från en annan tråd. Lägg inte in nya frågor i en tråd som handlar om något helt annat!

/Mod

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-31 21:27

Om du tog bort alla låtar från datorn så försvinner de väl även från iPhonen när du synkar den?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-11-01 18:09
Ursprungligen av ecth:

Om du tog bort alla låtar från datorn så försvinner de väl även från iPhonen när du synkar den?

nej, de finns kvar på min iphone. jag ser även låtarna på itunes under min iphone, men de är ljusgråa och jag kan inget göra med dem! skitstörande. inte ska jag väl behöva återställa hela min telefon?!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-01 23:06

Jag förstår inte.
Öppnar du iTunes och när du går in på telefonen i iTunes så är låtarna gråa?
Har du kvar låtarna på datorn och i iTunes?

Låtarna kanske måste vara kvar på datorn för att de ska kunna gå att ta bort i iPhonen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-01 23:18

Aha, du har bara låtarna på iPhonen?
I så fall måste du hitta ett program som kopierar tillbaka låtarna från din iPhone till datorn.
iTunes funkar bara åt andra hållet.

/Tangen

1
Bevaka tråden